@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Dini99 minns inte du underbara, står i ett block inne på rummet där min bror sover... Skickar imorgon. ♥
4 maj, 2012 22:08 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Dini99 minns inte du underbara, står i ett block inne på rummet där min bror sover... Skickar imorgon. ♥ Thats awesome, my dear! ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 4 maj, 2012 22:11 |
|
tyri
Elev |
4 maj, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
4 maj, 2012 22:20 |
|
cannedcorn
Elev |
HAHA, J00KERN. Jag nådde 100 tummar-upp innan dig! JAG SA JU ATT JAG ÄR BÄTTRE ÄN DIG!
![]() Btw, i love you ♥
4 maj, 2012 22:31 |
|
Whya
Elev |
4 maj, 2012 22:31 |
|
Solkatten
Elev |
♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2012 22:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Har precis haft min dansuppvisning i i stockholmsmässan i Älvsjö, det gick bättre än vad jag hade förväntat mig. Omg. Nu fangirlar jag för mig själv för att jag har upträtt och dansat på exakt samma scen som Eric. OMFG. Vet du om någon har filmat det och kommer lägga ut det på Youtube? Hmm.. Jag vet inte riktigt. Det var några som hade typ ''proffsiga'' och stora kameror som filmade allt, men har ingen aning om de kommer att lägga upp det på youtube. Fast någon annan i publiken kanske gör det, men som sagt så vet jag inte. ^^ Det var i Stockholmsmässan i Älvsjö. :3 4 maj, 2012 22:38 |
|
Solkatten
Elev |
Fan, fan, FAN! Missade New Girl! :'( <//3 Och jag kan inte se det i morgon heller. Jävla skit också!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2012 22:47 |
|
Ingis
Elev |
4 maj, 2012 22:48 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen