Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dobby..
Elev |
Skrivet av Jac: Jag mår dåligt över att mina kompisar mår dåligt över att jag mår dåligt! Oj, det var komplicerat! Varför mår du dåligt? "Always" 7 feb, 2012 19:38 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Dobby..: Skrivet av Jac: Jag mår dåligt över att mina kompisar mår dåligt över att jag mår dåligt! Oj, det var komplicerat! Varför mår du dåligt? Det är också komplicerat..
7 feb, 2012 19:41 |
|
Dobby..
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av Dobby..: Skrivet av Jac: Jag mår dåligt över att mina kompisar mår dåligt över att jag mår dåligt! Oj, det var komplicerat! Varför mår du dåligt? Det är också komplicerat.. Jag har tid om du har lust att berätta, jag kan försöka att fatta "Always" 7 feb, 2012 19:43 |
|
Borttagen
|
JoLizz: Tack, ♥
- Jag har ätit några popcorn, pepparkakor och mjölk. Plus en körsbärstomat till middag,.. Snart får jag dåligt samvete om jag äter mer... Utdrag från dagbok, bara mina tankar; Spoiler: Tryck här för att visa! När jag läste igenom det, tyckte jag att det lät ganska sjukt. 7 feb, 2012 19:45
Detta inlägg ändrades senast 2012-02- 7 kl. 19:49
|
|
Dobby..
Elev |
Skrivet av Borttagen: JoLizz: Tack, ♥ Jag har ätit några popcorn, pepparkakor och mjölk. Plus en körsbärstomat till middag,.. Snart får jag dåligt samvete om jag äter mer... Dåligt samvete? Vad menar du? "Always" 7 feb, 2012 19:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby..: Skrivet av Borttagen: JoLizz: Tack, ♥ Jag har ätit några popcorn, pepparkakor och mjölk. Plus en körsbärstomat till middag,.. Snart får jag dåligt samvete om jag äter mer... Dåligt samvete? Vad menar du? alltså, det finns en röst i mitt huvud, som typ säger ''Du behöver inte äta mer, du är mätt.'' fast jag inte alls är det, och äter jag mer än jag 'behöver' enligt rösten så känner jag att jag måste träna bort det. 7 feb, 2012 19:51 |
|
juliaweasly
Elev |
Men guud, det skulle jag aldrig fixa! Finns ♥ ^
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
7 feb, 2012 20:03 |
|
Dobby..
Elev |
Skrivet av juliaweasly: Men guud, det skulle jag aldrig fixa! Finns ♥ ^ Ja, jag bara kopierar din text juliaweasly för du är nån slags tankeläsare nu... bara skicka en uggla om du vill nåt... ♥ "Always" 7 feb, 2012 20:04 |
|
juliaweasly
Elev |
Haha, jag kanske är lite magisk!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
7 feb, 2012 20:07 |
|
Dobby..
Elev |
Ja, skulle gissa på det, du e ju en weasleyhäxa "Always" 7 feb, 2012 20:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen