We are the Harry Potter generation
Forum > Harry Potter > Snabba frågor om Harry Potter > We are the Harry Potter generation
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
accioron
Elev |
Jag förstår inte hur ni inte kan ha märkt det omggg
9 nov, 2011 23:43 |
|
adliitam
Elev |
9 nov, 2011 23:45 |
|
Anapneo
Elev |
9 nov, 2011 23:50 |
|
GodricH
Elev |
första gången jag såg accioron här på forumet tyckte, jag att det lätt hur coolt som helst hehe
http://www.google.se/imgres?q=facepalm+smiley&start=41&num=10&hl=sv&gbv=2&biw=1024&bih=499&tbm=isch&tbnid=wsEj52nJ7uNnDM:&imgrefurl=http://forums.s2kca.com/showthread.php%3Ft%3D32539&docid=r-Is5nOQlItlHM&imgurl=http://cdn1.knowyourmeme.com/i/16992/original/facepalm.jpg&w=800&h=600&ei=teO7Ts3HEMn24QTMhM2zCA&zoom=1&iact=hc&vpx=618&vpy=201&dur=577&hovh=193&hovw=258&tx=101&ty=178&sig=104139334828960502783&sqi=2&page=5&tbnh=102&tbnw=136&ndsp=12&ved=1t:429,r:10,s:41 <-- min egna reaktion 10 nov, 2011 15:47 |
|
Wrackspurt
Elev |
^haha, jag tror inte jag kom på det första gången, men kanske andra xD
Don't worry, you are just as sane as I am. 10 nov, 2011 15:55 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av accioron: omg blev fett berörd av när trion kramashttp://lookatyourtail.tumblr.com/post/12564744406/dvd-sneak-peek-thats-a-wrap Jag svär: jag har aldrig gråtit så här mycket gällande Harry Potter någonsin. I'm such a mess right now, you don't even know. deras farväl it's freaking killing me ;___; 10 nov, 2011 15:57 |
|
Wrackspurt
Elev |
^it's not a real goodbye after all. Jag menar, träffas gör de fler gånger, men inte av samma anledning o.o
but yeah.... It's killing me too DDDDD': Don't worry, you are just as sane as I am. 10 nov, 2011 16:00 |
|
linnvendela
Elev |
Nu spelar dem Hedwig's Theme, klockspel i Norrköpings rådhus varje dag! Förlåt, men det är fan det vackraste jag har hört!♥
Jaha. 10 nov, 2011 16:22 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av GodricH: första gången jag såg accioron här på forumet tyckte, jag att det lätt hur coolt som helst hehe <-- min egna reaktion That's it people, nu skriver jag en guide på min profil!!!! ![]() 10 nov, 2011 16:33
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-10 kl. 16:49
|
|
IamAK
Elev |
av någon anledning läste jag och gör det typ fortfarande accirion istället för accioron xD
10 nov, 2011 16:48 |
Forum > Harry Potter > Snabba frågor om Harry Potter > We are the Harry Potter generation
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen