soratanaka
Elev
|
EmahS: AMEN
Spoiler 4x13
Spoiler: Tryck här för att visa!Plus, Finn's move on Emma -- just no.
Bruden har OCD. Hon hade typ ett sammanbrott.
You just.
Don't.
Do.
That.
Men, KADAM ♥ Kurt ♥ Unique bby ♥ Pls
I övrigt var episoden ganska. Idk. En vanlig episode of Glee. 5/10~ish.
My opinion lol.
Spoiler 4x14
Spoiler: Tryck här för att visa!FUCKING MAKE OUT SESSION IN A CAR STEAMY BACKSEAT YES YOU GO KLAINE FOUR FOR YOU KLAINE
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."
8 feb, 2013 09:56
|
Ginny00
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!1. Rachel är för jävlig? Seriöst, låta bli att svara i telefon pga att hon sparar sin röst... Har aldrig gillat henne, men nu börjar jag snart avsky henne.
2. Att se Kurt arg är något jag gillar, av någon anledning. Älskar när han inte bara är tyst och snäll utan börjar säga vad han tycker. Hell to the yes!! aaaand fuck you Rachel :-)))
3. Blaine med Don't stop me now - 10 out of 10 och jag har inte ens någon bra förklaring. I just loved it and åååhh vad jag förstår Tina, för jag hade crushat honom stenhårt efter det där om jag varit med i Glee Club.
4. Santana. Oh i've freaking missed you.
5. Men vad fan. RACHEL, NU DUMPAR DU ALLA KOMPISAR SOM SÄGER TASKIGA SAKER OM KURT INNAN JAG KOMMER OCH SLÅR DIG.
6. Oh, Tina. Fina människa. Meeeen nä, Klaine klaine klaine. Inget annat. :C Vad smörjer hon in hans bröstkorg med btw??
7. Rachels klänning är lite todiefor.. Vinn nu Kurt?? ♥
8. Kurts lilla skratt när han insåg att han vunnit. aaaaawww!!
9. Jag kan inte vara den enda som hör Abba-inslagen i bakgrundsmusiken på Tinas Hung up? Jävligt bra var den i alla fall.
10. Kurt. Du är så fantastisk som bitch. ♥
11. HERREJÖSSES EMMA OCH FINN???? nu ska jag gå och dö under en filt.
12. Santana. YEEEES!!
Riktigt bra avsnitt  Ett av de bästa hittills enligt mig!
8 feb, 2013 11:29
|
EmahS
Elev
|
Skrivet av Ginny00: Spoiler: Tryck här för att visa!
3. Blaine med Don't stop me now - 10 out of 10 och jag har inte ens någon bra förklaring. I just loved it and åååhh vad jag förstår Tina, för jag hade crushat honom stenhårt efter det där om jag varit med i Glee Club.
9. Jag kan inte vara den enda som hör Abba-inslagen i bakgrundsmusiken på Tinas Hung up? Jävligt bra var den i alla fall.!!
Riktigt bra avsnitt  Ett av de bästa hittills enligt mig!
3. Nej! Han har inte rätta powern som Mercurys låtar kräver.
9. Madonna har skriftlig tillåtelse av Björn & Benny att ha en melodislinga från Gimme Gimme Gimme i låten. So jo, du hör ABBA i den låten
8 feb, 2013 11:41
|
Ginny00
Elev
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Ginny00: Spoiler: Tryck här för att visa!
3. Blaine med Don't stop me now - 10 out of 10 och jag har inte ens någon bra förklaring. I just loved it and åååhh vad jag förstår Tina, för jag hade crushat honom stenhårt efter det där om jag varit med i Glee Club.
9. Jag kan inte vara den enda som hör Abba-inslagen i bakgrundsmusiken på Tinas Hung up? Jävligt bra var den i alla fall.!!
Riktigt bra avsnitt  Ett av de bästa hittills enligt mig!
3. Nej! Han har inte rätta powern som Mercurys låtar kräver.
9. Madonna har skriftlig tillåtelse av Björn & Benny att ha en melodislinga från Gimme Gimme Gimme i låten. So jo, du hör ABBA i den låten
3. Okej, nä, det har han väl inte  Men jag tyckte ändå att den var briljant.
9. Aha, det visste jag inte. xD Tack för informationen!
8 feb, 2013 12:22
|
APELSiiN
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!SANTANA MOVING IN WITH KURT & RACHEL OMG YESSS HAR VÄNTAT PÅ DET HÄR SÅÅÅ LÄNGE. GOD BLESS EVERYONE HALLELUJAH AMEN!!!

8 feb, 2013 12:36
|
Neeyum
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!IDEK GIRL ON FIRE ♥33333
but finn
no
finn???????
fINN????????
förlåt men man kysser inte någon som är förlovad och dessutom har ett nervöst sammanbrott hallå HALLÅ???????
8 feb, 2013 14:12
Detta inlägg ändrades senast 2013-02- 8 kl. 14:59
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Santana, Santana, Santana du är så braaaaaaa! Hitta en tjej som är på din nivå. Jag menar, Brittany är jättegullig och snäll och allt det där, men ärligt talat så tycker jag det vore bättre med en tjej som kan mäta sig med Santana intellektuellt och på diva-skalan. Hmm.... Annars, SNÄLLA SLOPA KLAINE! Det är för tidigt att paja något innan Kurt hunnit utforska sin kemi med Adam (plus att Blaine och Sebastian bara because of reasons).
När det gäller Finn och Emma så kan jag ändå se något liiiiite rart i det, men alltså herregud jag fattar ju att det inte går. Plus att jag hatar att de bara gör knäppa twistar i Glee utan att låta saker och ting växa fram mer gradvis.
8 feb, 2013 14:31
|
Ginny!!!!
Elev
|
Jag vill titta på Diva NU, men min lillasyster har datorn som det fungerar på >.< (den här datorn jag skriver från nu stänger av sig så fort man sätter på en Youtube-video eller tittar på film/TV-shows)

8 feb, 2013 14:36
|
Victoire Weasly
Elev
|
Spoiler:Tryck här för att visa!Jag har väntat på att Santana skulle komma och slå sig ner i New York i evigheter, äntligen ♥
Girl on Fire ♥
Och äntligen så känns det som att Tina får den plats i Glee hon förtjänar 
Och så längtar jag tills nästa vecka 
Jag trodde att Tina skulle sjunga Gimme Gimme Gimme xD
~ MY TUMBLR~
8 feb, 2013 16:10
|
MissLollo
Elev
|
Spoiler:Tryck här för att visa!Santana I NYC, äntligen ♥ Hennes perfomance med Girl on Fire var också helt otroligt, och jag köpte låten på iTunes driekt efter avsnittet
My poor Brittana ♥ Men det känns itne som deras tid nu. Och jag hade inte velat få ihop de nu igen på nåt dåligt sätt så är faktiskt glad över hur det slutade. Best friends. ♥
Hummelberry diva-off ♥ Gillade avsnittet med Defying Gravity och det här var lika bra! Tina!! Glad att hon äntligen får lite mer serien och hennes performance var underbart!Fortfarande Tina/Blaine usch.
Samma med Finn och Emma. Två ord. NEJ. USCH.
Finchel forever ♥
Santana och Sam diva-off (typ) var bra gjord! 
Kort sagt. Bra avsnitt och kanske lite väl många hjärtan i det här inlägget 
8 feb, 2013 16:21
|
Du får inte svara på den här tråden.