One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Förstår inte hur man kan bete sig så och skriva på det sättet. Förstår heller inte all hat mellan Beliebers och Directioners. Jag är både en Belieber och en Directioner(plus en massa andra också) och jag ser ingen som helst anledning för dem att bråka. Låt alla gilla vilken/vilka kändisar de vill och lämna dem ifred. Det blir inte bättre av att bråka.
Det är typ samma sak med Twilight och HP fans, liksom.. FEGIOEIDJ. Just shut up and let everyone be a fan of what they want. 11 maj, 2012 19:08 |
|
scarhead
Lärare |
Sedan förstår jag inte varför andra säger att killarna är gay, som om att det är dåligt haha? Of course they're gay, you can see it from space. But still, varför använder man det som en förolämpning?
(det tog mig sjukt lång tid att komma på vad insult var på svenska så fick översätta på google ok) 11 maj, 2012 19:13 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av scarhead: Sist de var på Arlanda var det katastrof - det var fullt med folk, och när killarna skulle till deras bil så började alla springa och jaga killarna, det var kaos och jättetrångt och killarna fick springa till bilen. Och det där uppe - vi vet inte hur fansen var, dock tror jag inte det var så allvarligt att de skulle åka så snabbt då killarna ska spela in nya låtar. Men jag skrev det i alla fall, om det var så - och minns ni kaoset i Frankrike? usch, kommer aldrig glömma det heller :c vissa fans, svenska eller utländska måste lugna sig. Håller med till 10000% Alla fans är ju inte galna
11 maj, 2012 19:55 |
|
superman
Elev |
Josefin_Weasley, hahah, tack så mycket!
scarhead, tack! Det var helt overkligt. Dom var så snygga irl, verkligenverkligenverkligen. Snyggare än på bild och bara verkliga men ändå perfekta. Fansen måste verkligen lugna ner sig dock, även om det var bättre än igår... Dom ville komma ut och åka därifrån vid halv fyra så Paul skickades ut på prov för att se hur alla reagerade. Folk sprang framåt och pressade sig mot repen och skrek och skrek och skrek, vilket resulterade i att det dröjde nästan tre timmar innan killarna faktiskt kom ut. Och när dom väl gjorde det gick dom upp på en balkong eller vad man säger så det fanns inte chans för autografskrivning. Dom försökte prata i en megafon men alla skrek så mycket att det inte hördes 11 maj, 2012 21:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Josefin_Weasley: ![]() Ok, så det här är första gången jag har läst riktigt hat. Det var säkert länge sedan detta skrevs, men det spelar ju ingen roll. Började gråta när jag läste, att folk sitter och skriver sån skit. Det är bara så HEMSK! Dom borde skaffa sig ett liv och ense att One Direction är mycket bättre än de någonsin kommer att bli. The. Actual. FUCK? Ok, personen tycker inte om dem, no offense. Men att skriva något sånt här, öppet hat. Jag blir bara så... Så... ARG Denna någon säger alltså att Zayn är terrorist. Denna någon säger att Harry är ful och förtjänar att dö. Denna någon säger VIDRIGA saker rent ut sagt. Orkar bara inte 11 maj, 2012 21:15 |
|
Kedjebrev
Elev |
Omg.
Är så sjukt avundsjuk på dig superman just nu samt min kompis kompis Suger att bo i norrland </3 Det andra jag tänkte säga var: Har de inte sagt någon gång att de inte gillar skrikande och gråtande fans?
http://Kaosregn.blogg.se
11 maj, 2012 21:24 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Kedjebrev: Haha jo.Det andra jag tänkte säga var: Har de inte sagt någon gång att de inte gillar skrikande och gråtande fans? Men jag kommer typ gråta sönder, ligga på golvet med min skiva och gråta om jag träffar dem haha. 11 maj, 2012 21:26 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Kedjebrev: Haha jo.Det andra jag tänkte säga var: Har de inte sagt någon gång att de inte gillar skrikande och gråtande fans? Men jag kommer typ gråta sönder, ligga på golvet med min skiva och gråta om jag träffar dem haha. Haha, skulle inte heller kunna hålla mig borta från tårar tror jag, men jag menar skrika hela tiden? Skulle inte orka vara 1D just då
http://Kaosregn.blogg.se
11 maj, 2012 21:30 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Haha, ja, det har väl sina fördelar att bo här ibland.. Omg. Är så sjukt avundsjuk på dig superman just nu samt min kompis kompis Suger att bo i norrland </3 Det andra jag tänkte säga var: Har de inte sagt någon gång att de inte gillar skrikande och gråtande fans? Att gråta går väl an så länge det inte låter, men att skrika är respektlös mot både bandet och alla andra runt om! 11 maj, 2012 21:32
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-11 kl. 21:33
|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Kedjebrev: nej, inte jag heller! att ha skrikande tjejer i ansiktet hela tiden måste vara jobbigt.Skrivet av scarhead: Skrivet av Kedjebrev: Haha jo.Det andra jag tänkte säga var: Har de inte sagt någon gång att de inte gillar skrikande och gråtande fans? Men jag kommer typ gråta sönder, ligga på golvet med min skiva och gråta om jag träffar dem haha. Haha, skulle inte heller kunna hålla mig borta från tårar tror jag, men jag menar skrika hela tiden? Skulle inte orka vara 1D just då 11 maj, 2012 21:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen