@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
4 maj, 2012 20:00 |
|
Borttagen
|
Vill någon uggla med lilla meeej?
4 maj, 2012 20:02 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av linnvendela: oo najs! Hälsa henne ifrån mig att jag tycker att hon sjunger jätte bra!!!Skrivet av ronnyponny: riktigt braa! Eller hur?
4 maj, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av linnvendela: oo najs! Hälsa henne ifrån mig att jag tycker att hon sjunger jätte bra!!! Skrivet av ronnyponny: riktigt braa! Eller hur? Haha, "Joo du, ronnyponny tycker du sjunger jättebra!" Mwahaha xD 4 maj, 2012 20:07 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: hehe, men hon får i alla fall veta att någon som hon inte känner tycker att hon sjunger bra! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av linnvendela: oo najs! Hälsa henne ifrån mig att jag tycker att hon sjunger jätte bra!!! Skrivet av ronnyponny: riktigt braa! Eller hur? Haha, "Joo du, ronnyponny tycker du sjunger jättebra!" Mwahaha xD
4 maj, 2012 20:08 |
|
Borttagen
|
4 maj, 2012 20:10 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: hehe, men hon får i alla fall veta att någon som hon inte känner tycker att hon sjunger bra! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av linnvendela: oo najs! Hälsa henne ifrån mig att jag tycker att hon sjunger jätte bra!!! Skrivet av ronnyponny: riktigt braa! Eller hur? Haha, "Joo du, ronnyponny tycker du sjunger jättebra!" Mwahaha xD Jag får väl säga att "några på mugglis tycker att du sjunger fint" eller något ^^ Jaha. 4 maj, 2012 20:13 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av linnvendela: JA, gör det!!Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: hehe, men hon får i alla fall veta att någon som hon inte känner tycker att hon sjunger bra! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av linnvendela: oo najs! Hälsa henne ifrån mig att jag tycker att hon sjunger jätte bra!!! Skrivet av ronnyponny: riktigt braa! Eller hur? Haha, "Joo du, ronnyponny tycker du sjunger jättebra!" Mwahaha xD Jag får väl säga att "några på mugglis tycker att du sjunger fint" eller något ^^
4 maj, 2012 20:14 |
|
LoonyMe
Elev |
4 maj, 2012 20:20 |
|
si_tonks
Elev |
4 maj, 2012 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen