@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: LeeGordan: Får du ett meddelande när någon taggar dig på Anslagstavlan? Nej^^ Jag har inte på taggningar heller xD Nehe XD Men du vet ändå att du har typ hundra komplimanger på anslagstavlan? XD 2 eller? 3 är det väl? XD Det är två som älskar mig och...? Din är väl borta? Min är borta.. för jag skrev en ny :3 Färg? Rosa. Jag älskar dig också :3 (om det är du :3) Aww.. (Japp :3) 4 maj, 2012 19:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: LeeGordan: Får du ett meddelande när någon taggar dig på Anslagstavlan? Nej^^ Jag har inte på taggningar heller xD Nehe XD Men du vet ändå att du har typ hundra komplimanger på anslagstavlan? XD 2 eller? 3 är det väl? XD Det är två som älskar mig och...? Din är väl borta? Min är borta.. för jag skrev en ny :3 Färg? Rosa. Jag älskar dig också :3 (om det är du :3) Aww.. (Japp :3) Jag gissade rätt ♥ 4 maj, 2012 19:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: LeeGordan: Får du ett meddelande när någon taggar dig på Anslagstavlan? Nej^^ Jag har inte på taggningar heller xD Nehe XD Men du vet ändå att du har typ hundra komplimanger på anslagstavlan? XD 2 eller? 3 är det väl? XD Det är två som älskar mig och...? Din är väl borta? Min är borta.. för jag skrev en ny :3 Färg? Rosa. Jag älskar dig också :3 (om det är du :3) Aww.. (Japp :3) Jag gissade rätt ♥ Smarto! :3 ♥ 4 maj, 2012 19:31 |
|
Borttagen
|
^
Det var inte så svårt faktiskt :3 4 maj, 2012 19:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ Det var inte så svårt faktiskt :3 Haha, varför? 4 maj, 2012 19:33 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: har läst franska i typ två år och jag kan typ para säga vad jag heter!! xDHar pluggat franska i 30 minuter. Kan fortfarande inte ett skit. Önskar jag valt tyska
4 maj, 2012 19:34 |
scarhead
Lärare |
En väldigt fin rosa groda borde titta på anslagstavlan. Jag bryter mönstret och skriver en komplimang till en annan. :*
4 maj, 2012 19:39 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead :En väldigt fin rosa groda borde titta på anslagstavlan. Jag bryter mönstret och skriver en komplimang till en annan. :* AHHW ♥♥♥ ![]()
4 maj, 2012 19:45 |
|
linnvendela
Elev |
4 maj, 2012 19:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ^ Det var inte så svårt faktiskt :3 Haha, varför? DEn var rosa, och den vra till mig :3 4 maj, 2012 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen