We are the Harry Potter generation
Forum > Harry Potter > Snabba frågor om Harry Potter > We are the Harry Potter generation
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fridamariana
Elev |
Jag hade inte heller sett det fören pandis skrev det xD PS: Läs min Fanfiction: Dolder förbannelsen --> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8306#forum.php?topic=8306 9 nov, 2011 22:17 |
|
accioron
Elev |
9 nov, 2011 22:20 |
|
Borttagen
|
Hur ska jag tolka den där? Känns generat, men sedan tänkte jag på en fet facepalm. x' Fan jag känner mig riktigt korkad atm. ._.' x) 9 nov, 2011 22:23 |
|
accioron
Elev |
9 nov, 2011 22:26 |
|
Borttagen
|
Åh, nice, eller nåt. ^^
Men jag är glad över att jag inte kommer ha problem med att stava ditt namn längre iaf. Min klasskompis hade sett sista HP-filmen för några dagar sedans, så jag var tvungen att sitta och förklara vissa saker för honom, som han ville veta. Kändes awesome att kunna snacka av sig i skolan för en gångs skull. 9 nov, 2011 22:27 |
|
si_tonks
Elev |
Jag kom också på det med accioron användarnamn för inte så länge sedan, att det är som Accio-Ron.. kände mig sjukt korkad när jag kom på det, haha
![]()
9 nov, 2011 22:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av accioron: http://lookatyourtail.tumblr.com/post/12564744406/dvd-sneak-peek-thats-a-wrap Jag svär: jag har aldrig gråtit så här mycket gällande Harry Potter någonsin. I'm such a mess right now, you don't even know. Så sorgligt när alla tre kramades mot slutet. Usch, vad jag blev ledsen av detta :'( 9 nov, 2011 22:36 |
|
adliitam
Elev |
9 nov, 2011 22:42 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av si_tonks: Jag kom också på det med accioron användarnamn för inte så länge sedan, att det är som Accio-Ron.. kände mig sjukt korkad när jag kom på det, haha this.. Jag läste det dom "acciårån" först, haha, alltså jag "uttalade" det så i mitt huvud :' Sedan vart det självklart att hon hette accioron!
9 nov, 2011 22:49 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Anapneo: Skrivet av si_tonks: Jag kom också på det med accioron användarnamn för inte så länge sedan, att det är som Accio-Ron.. kände mig sjukt korkad när jag kom på det, haha this.. Jag läste det dom "acciårån" först, haha, alltså jag "uttalade" det så i mitt huvud :' Sedan vart det självklart att hon hette accioron! hahaha jag har inte tänkt på det XD ![]() ![]()
9 nov, 2011 22:50 |
Forum > Harry Potter > Snabba frågor om Harry Potter > We are the Harry Potter generation
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen