Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby..: Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Borttagen: Skrivet av melle-hjrta: jag behöver hjälp!! Det är så här att jag och min kompis har börjat bråka jätte mycket,, mest för att jag är irriterad på henne,, för hon pratar bara om sig själv och sina gamla vänner,, hur ska jag göra? mår as dåligt just nu,, anledningen till att jag skolkar och sitter vid datorn,, istället för att gå på min lektion! Sitter på skolans toalett med mina två vänner,, fan mår as dåligt,, vill verkligen inte gå i skolan eller på någon lektion,, jag mår bara dåligt utav det, och jag behöver verkligen någon att prata med.. prövade att gå inte på BRIS,, men chatten var inte öppen,, och jag kan inte prata med min mamma, eller jo jag kan det,, men vi har fått en sån spänd relation (en utav det sakerna, som får mig att må dåligt) snälla jag behöver hjälp,, jag har ingen att prata med,, och ingen utav mina vänner förstår mig på det sättet,, Du kan alltid skicka en uggla till mig om du vill tack ♥ Japp, du borde skicka en uggla till Alex96 Han är jätteschyst! Believe me Jag var lite lessen för ett tag sen (nu tror jag ju att du är olyckligare än mig) men det funkade för mig att koncentrera mig på andra saker, så jag skrev typ med någon/några hela tiden. Det är skönt att få prata ut sig. Har du lust så kan du skicka en uggla till mig med... Det där fick mig att le Hon överdriver, jag är inte jätteschyst, bara schyst 6 feb, 2012 23:38 |
|
juliaweasly
Elev |
Tystnade som uppstår när en kille i klassen, skriker Be twisted...
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
6 feb, 2012 23:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av juliaweasly: Tystnade som uppstår när en kille i klassen, skriker Be twisted... Vid alla högre makter, vad jag HATAR de reklamerna! 6 feb, 2012 23:58 |
|
Borttagen
|
JAG ÄLSKAR ATT VARA KVINNA. TRALA LA LA LA ♥
7 feb, 2012 00:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: JAG ÄLSKAR ATT VARA KVINNA. TRALA LA LA LA ♥ Why? 7 feb, 2012 14:02 |
|
Borttagen
|
minus ca 700 kcal
idag, när jag borde ligga på typ 1500 kcal... Spoiler: Tryck här för att visa! 7 feb, 2012 14:53
Detta inlägg ändrades senast 2012-02- 7 kl. 15:01
|
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: minus ca 700 kcal idag... Spoiler: Tryck här för att visa! Jag har samma problem och insåg att det var ett skälvskadebetende.
7 feb, 2012 14:58 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha, jag älskar dem verkligen. :$ Skrivet av juliaweasly: Tystnade som uppstår när en kille i klassen, skriker Be twisted... Vid alla högre makter, vad jag HATAR de reklamerna! she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 7 feb, 2012 14:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: minus ca 700 kcal idag... Spoiler: Tryck här för att visa! Jag har samma problem och insåg att det var ett skälvskadebetende. Men jag skadar ju inte mig själv,. 7 feb, 2012 14:59 |
|
MizzNina
Elev |
candycookie
Att ha en ätstörning är lika mycket ett självskadebeteende som att faktiskt skada dig. Du förstör din kropp genom att inte ge den ordentligt med näring. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 7 feb, 2012 15:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen