Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

1 2 3 ... 432 433 434 ... 700 701 702
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Dobby..:
Skrivet av melle-hjrta:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av melle-hjrta:
jag behöver hjälp!! Det är så här att jag och min kompis har börjat bråka jätte mycket,, mest för att jag är irriterad på henne,, för hon pratar bara om sig själv och sina gamla vänner,, hur ska jag göra?


mår as dåligt just nu,, anledningen till att jag skolkar och sitter vid datorn,, istället för att gå på min lektion! Sitter på skolans toalett med mina två vänner,, fan mår as dåligt,, vill verkligen inte gå i skolan eller på någon lektion,, jag mår bara dåligt utav det, och jag behöver verkligen någon att prata med.. prövade att gå inte på BRIS,, men chatten var inte öppen,, och jag kan inte prata med min mamma, eller jo jag kan det,, men vi har fått en sån spänd relation (en utav det sakerna, som får mig att må dåligt) snälla jag behöver hjälp,, jag har ingen att prata med,, och ingen utav mina vänner förstår mig på det sättet,,

Du kan alltid skicka en uggla till mig om du vill


tack ♥

Japp, du borde skicka en uggla till Alex96
Han är jätteschyst!
Believe me
Jag var lite lessen för ett tag sen (nu tror jag ju att du är olyckligare än mig) men det funkade för mig att koncentrera mig på andra saker, så jag skrev typ med någon/några hela tiden.
Det är skönt att få prata ut sig.
Har du lust så kan du skicka en uggla till mig med...

Det där fick mig att le
Hon överdriver, jag är inte jätteschyst, bara schyst Men som sagt, skicka en uggla om du vill

6 feb, 2012 23:38

juliaweasly
Elev

Avatar

+1


Tystnade som uppstår när en kille i klassen, skriker Be twisted...

Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi39.tinypic.com%2F30x8os7.jpg Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/

6 feb, 2012 23:40

Borttagen

Avatar

+2


Skrivet av juliaweasly:
Tystnade som uppstår när en kille i klassen, skriker Be twisted...


Vid alla högre makter, vad jag HATAR de reklamerna!

6 feb, 2012 23:58

Borttagen

Avatar


JAG ÄLSKAR ATT VARA KVINNA. TRALA LA LA LA ♥

7 feb, 2012 00:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
JAG ÄLSKAR ATT VARA KVINNA. TRALA LA LA LA ♥

Why?

7 feb, 2012 14:02

Borttagen

Avatar


minus ca 700 kcal
idag, när jag borde ligga på typ 1500 kcal...


Spoiler:
Tryck här för att visa! och jag är inte ens hungrig, så jag förstår inte varför jag ska äta.. ?

Frukost: 2 dl vatten.
Mellanmål: 50 cl LOKA.
Lunch: 1/2 macka med pyttlite smör på, 2 dl vatten. Stoppade ner andra hälften av mackan i jackfickan när lärarna inte såg.

Mellanmål: 2 dl vatten.

Hade idrott efter lunchen, och då var jag förvånansvärt pigg.

7 feb, 2012 14:53

Detta inlägg ändrades senast 2012-02- 7 kl. 15:01
Antal ändringar: 3

Jac
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
minus ca 700 kcal idag...

Spoiler:
Tryck här för att visa! och jag är inte ens hungrig, så jag förstår inte varför jag ska äta.. ?

Frukost: 2 dl vatten.
Mellanmål: 50 cl LOKA.
Lunch: 1/2 macka med pyttlite smör på, 2 dl vatten. Stoppade ner andra hälften av mackan i jackfickan när lärarna inte såg.

Mellanmål: 2 dl vatten.

Hade idrott efter lunchen, och då var jag förvånansvärt pigg.


Jag har samma problem och insåg att det var ett skälvskadebetende.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.lovethispic.com%2Fuploaded_images%2F9361-In-Love-With-You.jpg

7 feb, 2012 14:58

baramin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av juliaweasly:
Tystnade som uppstår när en kille i klassen, skriker Be twisted...


Vid alla högre makter, vad jag HATAR de reklamerna!
Haha, jag älskar dem verkligen. :$

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

7 feb, 2012 14:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Jac:
Skrivet av Borttagen:
minus ca 700 kcal idag...

Spoiler:
Tryck här för att visa! och jag är inte ens hungrig, så jag förstår inte varför jag ska äta.. ?

Frukost: 2 dl vatten.
Mellanmål: 50 cl LOKA.
Lunch: 1/2 macka med pyttlite smör på, 2 dl vatten. Stoppade ner andra hälften av mackan i jackfickan när lärarna inte såg.

Mellanmål: 2 dl vatten.

Hade idrott efter lunchen, och då var jag förvånansvärt pigg.


Jag har samma problem och insåg att det var ett skälvskadebetende.


Men jag skadar ju inte mig själv,.

7 feb, 2012 14:59

MizzNina
Elev

Avatar


candycookie

Att ha en ätstörning är lika mycket ett självskadebeteende som att faktiskt skada dig.

Du förstör din kropp genom att inte ge den ordentligt med näring.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

7 feb, 2012 15:10

1 2 3 ... 432 433 434 ... 700 701 702

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Du får inte svara på den här tråden.