Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Stitch a seam across the eye
1 jun, 2012 13:06 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: KossanBerta ahahhaha fråga mig inte hur du kom på mitt ctrl+v För det har jag ingen aning omXD Jag är i allas ctrl+v utan att de vet det... Du kom bara på mig. Moahahahha då är jag elak som kom på dig då? ![]() Jo, klart du är. Meeeen, om du ska vara riktigt ond måste du vara med på The Dark Side! Men vem har sagt något om ond, bara du dock, men jag är bara elak förtillfället Mjao, men elakhet kan enkelt leda till ondska. >8D Eeeh... Kolla bara så stiliga alla onda är *lockar dig till den onda sidan*: ![]() ![]() ![]() Snarare till garvsidan om det nu finns en sådan, eftersom det ser inte speciellt onda;] 1 jun, 2012 13:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: KossanBerta ahahhaha fråga mig inte hur du kom på mitt ctrl+v För det har jag ingen aning omXD Jag är i allas ctrl+v utan att de vet det... Du kom bara på mig. Moahahahha då är jag elak som kom på dig då? ![]() Jo, klart du är. Meeeen, om du ska vara riktigt ond måste du vara med på The Dark Side! Men vem har sagt något om ond, bara du dock, men jag är bara elak förtillfället Mjao, men elakhet kan enkelt leda till ondska. >8D Eeeh... Kolla bara så stiliga alla onda är *lockar dig till den onda sidan*: ![]() ![]() ![]() Snarare till garvsidan om det nu finns en sådan, eftersom det ser inte speciellt onda;] Jag tolkar det som att du inte tycker de ser onda ut? Eller? xD 1 jun, 2012 13:10 |
|
Borttagen
|
1 jun, 2012 13:10 |
|
mine
Elev |
1 jun, 2012 13:15 |
|
Borttagen
|
Loki Laufeyson/Tom Hiddleston! ![]() 1 jun, 2012 13:17 |
|
Borttagen
|
1 jun, 2012 13:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: mine Jag är visst ond, jag tar livet av Alice hela tiden med min humor. t.ex... ![]() 8D SLUTAAAAA! NEEEJ XDDD *går och slänger mig i väggen* Jag ser att Andreas solbrillor blir kända iaf. 1 jun, 2012 13:20 |
|
Sovsvampen
Elev |
1 jun, 2012 13:20 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: mine Jag är visst ond, jag tar livet av Alice hela tiden med min humor. t.ex... ![]() 8D SLUTAAAAA! NEEEJ XDDD *går och slänger mig i väggen* Jag ser att Andreas solbrillor blir kända iaf. Ah, men det är ett snällt sätt å att vara ont:] 1 jun, 2012 13:26 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen