Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
melle-hjrta
Elev |
tulpan
25 feb, 2013 14:37 |
|
Ginny00
Elev |
Pelargoner tror jag nog!
25 feb, 2013 14:41 |
|
NyTo
Elev |
Svårt. pelargoner påminner mig om vårt landställe, så de är ljuvliga. Men tar nog tulpan trots allt.
25 feb, 2013 14:44 |
|
Rymdkonungen
Elev |
25 feb, 2013 14:50 |
|
Ginny02
Elev |
Helt klart tulpan! Det e mycke finare!
"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 25 feb, 2013 15:46 |
|
Katla
Elev |
Tulpan
♏︎ 25 feb, 2013 15:47 |
|
Borttagen
|
Tulpan! Det är ju ett vårtecken och så... Och det heter pelargon, inte för att det spelar någon roll, men ändå
25 feb, 2013 16:20 |
|
Dream
Elev |
Pelargon! Jag tycker inte om tulpaner väldans mycket, de är rätt... tråkiga och simpla. Plus att pelargoner verkligen är jättefina med alla sina färger, gotta love them ♥
25 feb, 2013 16:54 |
|
Borttagen
|
Tulpan!
25 feb, 2013 18:20 |
|
Borttagen
|
Tulpan, eftersom jag inte riktigt vet vad pelargon är...
25 feb, 2013 18:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen