One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Jag drömde inatt att 1D skulle bo i min lägenhet när de var i Sverige.
Harry stod i duschen, Zayn och Liam pratade med mig och tittade i våra fotoalbum och Niall och Louis hade invaderat köket. Sen kom Jedward och åt köttbullar. Sedan vaknade jag.. 11 maj, 2012 15:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Jag drömde inatt att 1D skulle bo i min lägenhet när de var i Sverige. Harry stod i duschen, Zayn och Liam pratade med mig och tittade i våra fotoalbum och Niall och Louis hade invaderat köket. Sen kom Jedward och åt köttbullar. Sedan vaknade jag.. Varför kom Jedward? Jag kommer ihåg att jag en gång drömde att 1D var hemma hos mig och firade min födelsedag! Jag kommer inte ihåg vem av dem, men en av dom kunde trolla! 11 maj, 2012 15:18 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag drömde inatt att 1D skulle bo i min lägenhet när de var i Sverige. Harry stod i duschen, Zayn och Liam pratade med mig och tittade i våra fotoalbum och Niall och Louis hade invaderat köket. Sen kom Jedward och åt köttbullar. Sedan vaknade jag.. Varför kom Jedward? Jag kommer ihåg att jag en gång drömde att 1D var hemma hos mig och firade min födelsedag! Jag kommer inte ihåg vem av dem, men en av dom kunde trolla! Vetefan, det var en dröm xP Pratade svenska gjorde de också, men Zayn pratade engelska och kollade i fotoalbum owo Sen tror jag Eleanor var med också.. 11 maj, 2012 15:18 |
|
scarhead
Lärare |
OH HELL YES
Jag hittade äntligen videon där ett fan sa till Niall att han var vacker och han rodnade. http://www.youtube.com/watch?v=2XkokW5ffDE&feature=related I CAN'T 11 maj, 2012 15:20 |
|
J00KERN
Elev |
ASDFGHJKL om en timme ungefär är jag antingen vid deras hotell eller studio och försöker se dom.
HOLY MACARONY. Är rädd att jag kanske kommer bli nerknuffad. Tänk om jag svimmar? Tänk om jag kissar på mig o.o awkward moment. ![]()
11 maj, 2012 15:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag drömde inatt att 1D skulle bo i min lägenhet när de var i Sverige. Harry stod i duschen, Zayn och Liam pratade med mig och tittade i våra fotoalbum och Niall och Louis hade invaderat köket. Sen kom Jedward och åt köttbullar. Sedan vaknade jag.. Varför kom Jedward? Jag kommer ihåg att jag en gång drömde att 1D var hemma hos mig och firade min födelsedag! Jag kommer inte ihåg vem av dem, men en av dom kunde trolla! Vetefan, det var en dröm xP Pratade svenska gjorde de också, men Zayn pratade engelska och kollade i fotoalbum owo Sen tror jag Eleanor var med också.. Jag vet! Dom pratade svenska i min dröm åxå! 11 maj, 2012 15:23 |
|
Remembrall
Elev |
Skrivet av scarhead: OH HELL YES Jag hittade äntligen videon där ett fan sa till Niall att han var vacker och han rodnade. http://www.youtube.com/watch?v=2XkokW5ffDE&feature=related I CAN'T omfg THAT WAS LIKE THE CUTEST THING EVER
11 maj, 2012 15:41 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Remembrall: Skrivet av scarhead: OH HELL YES Jag hittade äntligen videon där ett fan sa till Niall att han var vacker och han rodnade. http://www.youtube.com/watch?v=2XkokW5ffDE&feature=related I CAN'T omfg THAT WAS LIKE THE CUTEST THING EVER HAHAH fast det hände ju inte förrän 2.20 typ och jag hann bli döv. Dx 11 maj, 2012 16:05 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av scarhead: Jag håller med om att Svenska fans är extremt jobbiga ibland, men jag tror inte det är sant att Paul sa det. Om man tänker efter tror jag inte att det är så mycket folk. Eller det är ju mycket folk, men jämför det med t.ex. Australien eller USA. Det bor mer människor i New York än vad det gör i hela Sverige, alltså kan det inte vara så mycket folk som stalkar killarna just nu. Självklart behöver de lugn och ro och de svenska fansen som skriker är sjuk respektlösa. Men om de skulle spela in sin skiva någon annan stans skulle de antagligen bli samma hysteri, om inte värre. Skrivet av J00KERN: At the moment, I don't llike swedish fans </3 Paul har typ sagt att han inte vill komma hit mer för dom var så galna som var vid studion. Sen sa han att det kanske är sista gången dom kommer hit. Seeeen, så kanske dom åker hem ikväll eller imorgon.. Jag vet inte om det är sant men om det är det. ![]() ![]() Förstår inte vissa fans att det finns en gräns för hur man håller på? Man kan inte vara alltför galen, inte skrika och hålla på för mycket. Nu vet vi ju inte om det är sant, ett ställa där killarna träffade fans verkade det vara rätt lugnt, men det kan ha varit någon annanstans. JAG ORKAR INTE MED VISSA SVENSKA FANS, jag kommer aldrig, aldrig, aldrig glömma vad som hände på Arlanda i februari. Jag säger inte att det fansen gör är rätt, men jag tror inte att Paul sa så bara för att de skriker massor. Vad var det som hände på Arlanda sist de var här? O.o Jag vet att det var mycket folk, men hände det någon speciellt som jag har missat?
11 maj, 2012 17:23 |
|
Remembrall
Elev |
Vad var det som hände på Arlanda sist de var här? O.o
Det var heeelt galet på flygplatsen när de kom - killarna kunde knappt ta sig fram när de skulle ut och alla tjejer var bara allmänt respektlösa. Ibland blir man ju lagom trött på denna fandom oavsett vilket land det handlar om lmao
11 maj, 2012 17:30 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen