@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Imorgon har jag medvetet valt att åka på konsert med en kompis band och brorsans band bara för att ha en anledning att inte gå på min kusins kalas.
an eye for an eye typ. Now you're just somebody that I used to know
3 maj, 2012 20:20 |
|
-Patronus-
Elev |
3 maj, 2012 20:21 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tittar inte på Let's Dance men jag bara undrar ... , varför går det idag? o.O
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 maj, 2012 20:24 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag tittar inte på Let's Dance men jag bara undrar ... , varför går det idag? o.O För det är Hockey-VM imorgon.
3 maj, 2012 20:25 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: Det är hockey-VM imorgon tror jag.Jag tittar inte på Let's Dance men jag bara undrar ... , varför går det idag? o.O 3 maj, 2012 20:25 |
|
Kintsugi
Prefekt |
...det spelar egentligen ingen roll ifall ett test påstår att jag är hundraprocentigt Fantomen. En Modesty Blaise är nog det enda rätta för min del ;D ...och Blaise kan sedan kopplas till en viss Zabini, ne?! ;D
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 maj, 2012 20:26 |
|
scarhead
Lärare |
3 maj, 2012 20:27 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: Det är hockey-VM imorgon tror jag. Jag tittar inte på Let's Dance men jag bara undrar ... , varför går det idag? o.O Vem kollar på Hockey? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 maj, 2012 20:32 |
|
Borttagen
|
JAG VILL BÖRJA MED KANINHOPPNING IGEN..
men jag har ingen kanin </3 3 maj, 2012 20:32 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: Jag hade planerat att se det, faktiskt. Skrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: Det är hockey-VM imorgon tror jag. Jag tittar inte på Let's Dance men jag bara undrar ... , varför går det idag? o.O Vem kollar på Hockey? 3 maj, 2012 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen