Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av jan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av jan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MoonlightDreams: Har grym mensvärk. Någon som vet något som hjälper? \; P-piller hjälper väll? Fast p-piller är inte särskilt bra det kan ju skada ! Skada? De ger väll bara biverkningar? ja det va det jag menade XD Ahh trodde du menad smärta... Men det beror väll på från person till person 6 feb, 2012 19:35 |
|
JoLizz
Elev |
Ohyeah, blodfläck på de ljusa jeansen när man går på toa, alltid lika trevlig överraskning! Särskilt kul när man inte kan åka hem direkt efter skolan utan behöver gå runt med det. : )))))
![]()
6 feb, 2012 19:35 |
|
juliaweasly
Elev |
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
6 feb, 2012 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: candycookie: Du gör mig orolig nu. Mycket orolig. Man skall inte titta på siffror över vad man äter. Absolut inte när man är i din ålder. Hur är det med dig? Men, har allt under kontroll. Och det är svårt att sluta när man väl börjat... Allt är toppen, verkligen. 6 feb, 2012 20:04 |
|
Borttagen
|
Jag var också med om ett ganska coolt möte utomlands. På flygplatsen i Egypten efter att ha varit där i en vecka så fick jag syn på en kille som jag tyckte var riktigt snygg och såg fasligt bekant ut, men eftersom jag är så dålig på ansikten så kopplade jag inte ihop honom med någon.
Jag tittade mot honom, han tittade mot mig... och så plötsligt kommer han fram till mig och frågar: "Ursäkta, men heter du möjligen Yvonne?" När jag säger "Ja" så ler han brett och säger "Men det är ju jag, Ola, från Göteborg!" Så det visade sig vara en kille jag hade spanat in kort på en fest typ ett år tidigare när jag var och hälsade på vänner i Göteborg. Haha. Det blev ingenting mellan oss, men det var ett roligt sammanträffande. 6 feb, 2012 21:01 |
|
juliaweasly
Elev |
Öjj coolt!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
6 feb, 2012 21:06 |
|
baramin
Elev |
Idag på bussen kom ångesten så där jobbigt, och jag lyckades hålla den inne. Bra! Nä. Det känns som att jag inte kan andas ordentligt ahh. Borde ha släppt ut den. Bland alla främlingar. Kul!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 6 feb, 2012 21:12 |
|
Dobby..
Elev |
Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Borttagen: Skrivet av melle-hjrta: jag behöver hjälp!! Det är så här att jag och min kompis har börjat bråka jätte mycket,, mest för att jag är irriterad på henne,, för hon pratar bara om sig själv och sina gamla vänner,, hur ska jag göra? mår as dåligt just nu,, anledningen till att jag skolkar och sitter vid datorn,, istället för att gå på min lektion! Sitter på skolans toalett med mina två vänner,, fan mår as dåligt,, vill verkligen inte gå i skolan eller på någon lektion,, jag mår bara dåligt utav det, och jag behöver verkligen någon att prata med.. prövade att gå inte på BRIS,, men chatten var inte öppen,, och jag kan inte prata med min mamma, eller jo jag kan det,, men vi har fått en sån spänd relation (en utav det sakerna, som får mig att må dåligt) snälla jag behöver hjälp,, jag har ingen att prata med,, och ingen utav mina vänner förstår mig på det sättet,, Du kan alltid skicka en uggla till mig om du vill tack ♥ Japp, du borde skicka en uggla till Alex96 Han är jätteschyst! Believe me Jag var lite lessen för ett tag sen (nu tror jag ju att du är olyckligare än mig) men det funkade för mig att koncentrera mig på andra saker, så jag skrev typ med någon/några hela tiden. Det är skönt att få prata ut sig. Har du lust så kan du skicka en uggla till mig med... "Always" 6 feb, 2012 21:32 |
|
JoLizz
Elev |
6 feb, 2012 22:27 |
|
juliaweasly
Elev |
Tur det då!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
6 feb, 2012 22:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen