Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Soda
Elev |
1 jun, 2012 12:06 |
|
Borttagen
|
http://www.youtube.com/watch?v=zgjRnnnap8k&feature=related
Ja, det är säkert något helt random, för jag kommerinte ihåg vad det var :3 1 jun, 2012 12:07 |
|
Sovsvampen
Elev |
1 jun, 2012 12:15 |
|
mine
Elev |
1 jun, 2012 12:26 |
|
Soda
Elev |
1 jun, 2012 12:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: KossanBerta ahahhaha fråga mig inte hur du kom på mitt ctrl+v För det har jag ingen aning omXD Jag är i allas ctrl+v utan att de vet det... Du kom bara på mig. ![]() 1 jun, 2012 12:35 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: KossanBerta ahahhaha fråga mig inte hur du kom på mitt ctrl+v För det har jag ingen aning omXD Jag är i allas ctrl+v utan att de vet det... Du kom bara på mig. Moahahahha då är jag elak som kom på dig då? 1 jun, 2012 12:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: KossanBerta ahahhaha fråga mig inte hur du kom på mitt ctrl+v För det har jag ingen aning omXD Jag är i allas ctrl+v utan att de vet det... Du kom bara på mig. Moahahahha då är jag elak som kom på dig då? ![]() Jo, klart du är. Meeeen, om du ska vara riktigt ond måste du vara med på The Dark Side! 1 jun, 2012 12:50 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: KossanBerta ahahhaha fråga mig inte hur du kom på mitt ctrl+v För det har jag ingen aning omXD Jag är i allas ctrl+v utan att de vet det... Du kom bara på mig. Moahahahha då är jag elak som kom på dig då? ![]() Jo, klart du är. Meeeen, om du ska vara riktigt ond måste du vara med på The Dark Side! Men vem har sagt något om ond, bara du dock, men jag är bara elak förtillfället 1 jun, 2012 12:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: KossanBerta ahahhaha fråga mig inte hur du kom på mitt ctrl+v För det har jag ingen aning omXD Jag är i allas ctrl+v utan att de vet det... Du kom bara på mig. Moahahahha då är jag elak som kom på dig då? ![]() Jo, klart du är. Meeeen, om du ska vara riktigt ond måste du vara med på The Dark Side! Men vem har sagt något om ond, bara du dock, men jag är bara elak förtillfället Mjao, men elakhet kan enkelt leda till ondska. >8D Eeeh... Kolla bara så stiliga alla onda är *lockar dig till den onda sidan*: ![]() ![]() ![]() 1 jun, 2012 13:04 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen