Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
soratanaka KURTBASTIAN ♥ Sebastian erkänner iaf att han är ett asshole, och han och Kurt har iaf kemi. Det är nästan det värsta med Klaine. VART. ÄR. KEMIN.
Men tbh, kan shippa det mesta i Glee, så länge det inte innebär att Blaine är ihop med Sam eller Kurt. För Sam och Kurt är mina bebisar, and I do not want Blaine near them. Puck är också min bebis, men Blaine skulle väl få huvudet inslaget innan han kunde göra något mot honom liksom lolol. Och Blaine har haft sina stunder, och de har blivit betydligt fler sen Klaine ended. Tror tbh att Klaine apart är bättre för båda karaktärerna, Blaine kanske kan få vara mänsklig för en gångs skull liksom. ![]()
4 feb, 2013 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny!!!!: JAPP ofc jag gör 8D KLAINE YEAH ♥Skrivet av Borttagen: THANK YOU jag trodde jag var ensam om att älska Blaine här XD ♥ Haha, allt detta Blaine-hat får mig att känna mig ensam. Fast jag har ju mina Blaine älskare också 8D Spoiler: Tryck här för att visa! Blaine + Kurt = ♥ Klaine + me = Fangirling (Oj. Vänta. Shippar du Klaine? *känner mig dum*) 4 feb, 2013 21:56 |
|
soratanaka
Elev |
hyperion
ok so like where have you been all my life (starkid reference lmao yolo exdeexde) nä men srsly, I AGREE kurt är min baby angel sweet pumpkin cupcake cutiepie så jag multi-shippar mest han med vem som helst (fast tbh läser mest klaine, kurtbastian, puckurt, kadam, kum hehehehhee) och iofs multishippar jag väl blaine också men då är kurt oftast med på ett hörn (aka seklaine lol) eller så är det blam med kurtbastian som major hehe geddit because i care more about kurt than any other character on glee exception is unique she's my baby angel too well and puck because he's my baby and seriously that line about him having his first threesome at like seven? DID NOT SIT WELL WITH ME and like idkidk sebastian fuck ok i've got many exceptions men kurt är min angel you mess with kurt and we've got a problem "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2013 22:33 |
|
ailiiin
Elev |
Alex Newell är faktiskt riktigt söt irl :3 (inte särskilt bitchig va jag tycker iaf)
Men de jag skulle säga vaaar, CONGRATS LOVE ♥ 26 år idag, gosh, snart gammal hahah.. men iaf, mina bästa människa fyller år idag, och inget kan förstöra min (host.. hans*) dag :' Grattis finaste Darren ♥ 5 feb, 2013 14:48 |
|
Danzi
Elev |
Längtar tills nästa avsnitt kommer ut! Jag och min pojkvän har kollat alla säsonger nu och nu har vi typ inget att kolla på haha.. xD
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
5 feb, 2013 14:51 |
|
Ginny!!!!
Elev |
5 feb, 2013 14:51 |
|
Danzi
Elev |
5 feb, 2013 14:51 |
|
hyperion
Elev |
5 feb, 2013 15:00 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av ailiiin: Alex Newell är faktiskt riktigt söt irl :3 (inte särskilt bitchig va jag tycker iaf) Men de jag skulle säga vaaar, Irl? Känner du Alex irl? in real life alltså och inte på internet?
5 feb, 2013 15:07 |
|
Josefine96
Elev |
Skrivet av Borttagen: ¨Haha, allt detta Blaine-hat får mig att känna mig ensam. Fast jag har ju mina Blaine älskare också 8D Spoiler: Tryck här för att visa! "Baby you're not alone"
5 feb, 2013 15:16 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen