Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Dunno. Tulpan, kanske ^^
25 feb, 2013 11:23 |
|
Borttagen
|
Tulpan.
Gärna svarta :3 25 feb, 2013 11:24 |
|
Irah
Elev |
25 feb, 2013 11:35 |
|
lumos1
Elev |
25 feb, 2013 11:36 |
|
EmahS
Elev |
Åh. Jag älskar båda!
Men, jag tror jag väljer tulpan eftersom jag älskar att köpa hem tulpaner och lite blåbärsris och göra fina buketter. Det är något jag faktiskt är bra på! Skapa snygga tulpanbuketter!
25 feb, 2013 11:46 |
|
Jossan
Elev |
25 feb, 2013 12:20 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Pelagon, alla gånger! Den luktar tusen gånger goare än tulpanen och jag har aldrig riktigt tyckt att Tulpaner är fina. ..hahaha Pelagonen är väl inte så värst fin den heller men den vinner över tulpanen!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 25 feb, 2013 12:36 |
|
Danzi
Elev |
25 feb, 2013 12:38 |
|
Sirius_Musta
Elev |
25 feb, 2013 14:07 |
|
Bombarda
Elev |
tulpan
Kärlek till alla! 25 feb, 2013 14:10 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen