One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J00KERN
Elev |
At the moment, I don't llike swedish fans </3
Paul har typ sagt att han inte vill komma hit mer för dom var så galna som var vid studion. Sen sa han att det kanske är sista gången dom kommer hit. Seeeen, så kanske dom åker hem ikväll eller imorgon.. Jag vet inte om det är sant men om det är det. ![]() ![]()
11 maj, 2012 07:58 |
|
Borttagen
|
Den var inte bra... Spoiler: Tryck här för att visa! Vet nån när dom for/ska fara från Sverige? 11 maj, 2012 13:38 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av J00KERN: At the moment, I don't llike swedish fans </3 Paul har typ sagt att han inte vill komma hit mer för dom var så galna som var vid studion. Sen sa han att det kanske är sista gången dom kommer hit. Seeeen, så kanske dom åker hem ikväll eller imorgon.. Jag vet inte om det är sant men om det är det. ![]() ![]() Förstår inte vissa fans att det finns en gräns för hur man håller på? Man kan inte vara alltför galen, inte skrika och hålla på för mycket. Nu vet vi ju inte om det är sant, ett ställa där killarna träffade fans verkade det vara rätt lugnt, men det kan ha varit någon annanstans. JAG ORKAR INTE MED VISSA SVENSKA FANS, jag kommer aldrig, aldrig, aldrig glömma vad som hände på Arlanda i februari. 11 maj, 2012 13:56 |
|
ATeam
Elev |
ONE DIRECTION IS MY LIFE ♥♥
Eller inte... 11 maj, 2012 14:23 |
|
scarhead
Lärare |
11 maj, 2012 14:24 |
|
Optic
Elev |
11 maj, 2012 14:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Optic: MEN MEN DE FÅR INTE ÅKA HEM!!!! JAG, Annikz, MonsterCookie och si_tonks ska ju träffa dem. OMG OMG Men i såna fall, säg åt dom att fara till Finland! 11 maj, 2012 14:48 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: dock är det ju deras management som fixar vart de ska åka. Skrivet av Optic: MEN MEN DE FÅR INTE ÅKA HEM!!!! JAG, Annikz, MonsterCookie och si_tonks ska ju träffa dem. OMG OMG Men i såna fall, säg åt dom att fara till Finland! 11 maj, 2012 14:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: dock är det ju deras management som fixar vart de ska åka. Skrivet av Optic: MEN MEN DE FÅR INTE ÅKA HEM!!!! JAG, Annikz, MonsterCookie och si_tonks ska ju träffa dem. OMG OMG Men i såna fall, säg åt dom att fara till Finland! ÅÅå! *Galen* Men då kan nån säga att det är ett önskemål att do ska komma till Finland! Spoiler: Tryck här för att visa! 11 maj, 2012 14:54 |
|
IamAK
Elev |
jag tror inte att dom åker än. och om vi inte får bevis så tror jag inte att paul sa det där... det är liksom galet var dom än åker egentligen så dom kommer ju inte strunta i vissa länder på grund av det. så jag tror inte att vi behöver vara oroliga över det
11 maj, 2012 15:14 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen