@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
3 maj, 2012 16:35 |
|
Borttagen
|
Wtf.. Somnade på soffan och sov i en timme efter att jag hade ätit, haha. Vaknade för en liten stund sen och nu mår jag jätteilla, känns som att jag ska spy. :c
3 maj, 2012 16:43 |
|
Borttagen
|
Uttern
Jaa, snubbinor x) ♥ Jag blir sur nu om någon annan också kommit på det, vilket en tredjedel av alla svenskar säkert gjort .__. 3 maj, 2012 16:48 |
|
Solkatten
Elev |
Nu ska jag gå ut i solen och plugga till NO provet i morgon. Ska ta med mig mobilen och hörlurarna så jag kan lyssna på musik under tiden! ^^ Måste ju passa på nu att utnyttja det fina vädret, i morgon skulle det bli kallt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 maj, 2012 16:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag får konstiga drömmar med narkos kvar i kroppen. Jag drömde en förvirrande dröm om att avifors gjorde om sin press så den blev grön och rosa och vaknade vettskrämd. Dx Narkos?? Jag har opererats nyss och narkos är typ väääldigt starkt sömnmedel. Sånt där man får genomen mask or what? Opererade mig igår ^^ Jaaa. Oj oj oj, jag med owO Vad opererade du? Soulmate! 8] Jag opererade mig på halsen... Tog bort någon sak där Fick sy 5 styng O ja xD Jag opererade örat... Tog bort en cysta där och sydde nog en del stygn, men har fortfarande bandage så vet inte hur många xD Tack för spamm mejlen guys 3 maj, 2012 16:51 |
|
Ginny00
Elev |
Haha, sorry! xD
Jag ska lära mig tänka lite bättre... 3 maj, 2012 16:52 |
|
Borttagen
|
Sitter och tröst äter o.o
3 maj, 2012 16:54 |
|
J-star Black
Elev |
3 maj, 2012 16:57 |
|
scarhead
Lärare |
Note to self:
Lägg aldrig, aldrig, mobilen under byxkanten. Den kommer bara glida ner under byxorna så en annan kompis för stå och dra ut den från byxorna. o.O 3 maj, 2012 16:58 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Ja!!! Idag är det Let´s Dans!!!! ♥♥
3 maj, 2012 17:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen