@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
3 maj, 2012 15:38 |
|
Borttagen
|
Är utelåst
3 maj, 2012 15:49 |
|
Borttagen
|
OMG jag kan inte logga ut från mugglis xD
3 maj, 2012 15:53 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
3 maj, 2012 15:54 |
|
Ginny00
Elev |
jagvillattdetskagånågradagarsåattjagkanmåbraigen
Jag har ont i örat, jag är yr och förvirrad, jag får inte ligga på det opererade örat, jag orkar inte koncentrera mig på något, jag vill blogga och skriva på min fanfiction men orkar inte, jag vill kunna äta men kan inte för min mun gör ont, jag vill kunna göra mitt skolarbete.. Gnällgnällgnäll. 3 maj, 2012 15:55 |
|
Borttagen
|
I'M JUST SO OVEREXCITED RIGHT NOW!
Jag ska till Berlin imorgon!!! Och jag har bara varit hemma 10 dagar från Rom XD Ska med tyskaklassen 3 maj, 2012 16:05 |
|
Borttagen
|
Jag vågar inte lägga upp nån gif på gifyo. Det finns så många snubbar och snubbinor som gör..- Javenne vad riktigt. Det känns bara.. Skumt.
Heelp. Me. 3 maj, 2012 16:08 |
|
Borttagen
|
Muttern Snubbar och snubbinor. Snubbinor ♥
3 maj, 2012 16:09 |
|
-Patronus-
Elev |
3 maj, 2012 16:27 |
|
Borttagen
|
3 maj, 2012 16:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen