@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag får konstiga drömmar med narkos kvar i kroppen. Jag drömde en förvirrande dröm om att avifors gjorde om sin press så den blev grön och rosa och vaknade vettskrämd. Dx Narkos?? Jag har opererats nyss och narkos är typ väääldigt starkt sömnmedel. Sånt där man får genomen mask or what? Opererade mig igår ^^ Jaaa. Oj oj oj, jag med owO Vad opererade du? Soulmate! 8] Jag opererade mig på halsen... Tog bort någon sak där Fick sy 5 styng O ja xD Jag opererade örat... Tog bort en cysta där och sydde nog en del stygn, men har fortfarande bandage så vet inte hur många xD 3 maj, 2012 15:00 |
|
Borttagen
|
^
Jag har inte heller sett mitt ärr... Jag ska ha på typ små tejpbitar i en vecka EDIT; Ginny00- 200 tummar, grattis! 3 maj, 2012 15:01 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Jag har inte heller sett mitt ärr... Jag ska ha på typ små tejpbitar i en vecka EDIT; Ginny00- 200 tummar, grattis! Ojojoj vänta har jag o.O SDUIOAWBDILJKLEBFDILDBVJSDKL Nu är jag ju glad igen, det var det som behövdes för att få mig glad efter operationen 3 maj, 2012 15:05 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag får konstiga drömmar med narkos kvar i kroppen. Jag drömde en förvirrande dröm om att avifors gjorde om sin press så den blev grön och rosa och vaknade vettskrämd. Dx Narkos?? Jag har opererats nyss och narkos är typ väääldigt starkt sömnmedel. Sånt där man får genomen mask or what? Opererade mig igår ^^ Jaaa. Oj oj oj, jag med owO Vad opererade du? Soulmate! 8] Jag opererade mig på halsen... Tog bort någon sak där Fick sy 5 styng O ja xD Jag opererade örat... Tog bort en cysta där och sydde nog en del stygn, men har fortfarande bandage så vet inte hur många xD Hoppas att allt blir fint efter! När jag opererade bort en cysta på min hals/haka så fick jag en infektion, fick ligga inlagd på sjukhuset i 1 vecka för infektionen var så nära hjärnan, och mitt ärr blev superfult efter att de fick öppna igen vid infektionen.
3 maj, 2012 15:08 |
|
Borttagen
|
3 maj, 2012 15:11 |
|
Borttagen
|
Asså guys... JAG SKA ÄTA CHOKLAD NU
3 maj, 2012 15:12 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag får konstiga drömmar med narkos kvar i kroppen. Jag drömde en förvirrande dröm om att avifors gjorde om sin press så den blev grön och rosa och vaknade vettskrämd. Dx Narkos?? Jag har opererats nyss och narkos är typ väääldigt starkt sömnmedel. Sånt där man får genomen mask or what? Opererade mig igår ^^ Jaaa. Oj oj oj, jag med owO Vad opererade du? Soulmate! 8] Jag opererade mig på halsen... Tog bort någon sak där Fick sy 5 styng O ja xD Jag opererade örat... Tog bort en cysta där och sydde nog en del stygn, men har fortfarande bandage så vet inte hur många xD Hoppas att allt blir fint efter! När jag opererade bort en cysta på min hals/haka så fick jag en infektion, fick ligga inlagd på sjukhuset i 1 vecka för infektionen var så nära hjärnan, och mitt ärr blev superfult efter att de fick öppna igen vid infektionen. Hoppas jag verkligen 3 maj, 2012 15:12 |
scarhead
Lärare |
3 maj, 2012 15:12 |
|
Borttagen
|
^
You do? Men den som har gjort det där, send me a message... or die >8[ 3 maj, 2012 15:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ You do? Men den som har gjort det där, send me a message... or die >8[ Det finns ju två sådana meddelanden där nu O__o 3 maj, 2012 15:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




.... hmmm.... hmmm....
Mugglarportalen