@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag borde skriva klart min text på engelskan......
Men muggliz är ju så mycket roligare! 3 maj, 2012 11:39 |
|
Ginny00
Elev |
Jag får konstiga drömmar med narkos kvar i kroppen.
Jag drömde en förvirrande dröm om att avifors gjorde om sin press så den blev grön och rosa och vaknade vettskrämd. Dx 3 maj, 2012 13:05 |
|
Borttagen
|
I. Hate. To. Be. Sick...
3 maj, 2012 13:14 |
|
Borttagen
|
3 maj, 2012 13:58 |
|
EmahS
Elev |
3 maj, 2012 14:11 |
|
Borttagen
|
Jag är inne på Mugglis i smyg på min lektion! XD
3 maj, 2012 14:30 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag får konstiga drömmar med narkos kvar i kroppen. Jag drömde en förvirrande dröm om att avifors gjorde om sin press så den blev grön och rosa och vaknade vettskrämd. Dx Narkos?? Jag har opererats nyss och narkos är typ väääldigt starkt sömnmedel. 3 maj, 2012 14:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag får konstiga drömmar med narkos kvar i kroppen. Jag drömde en förvirrande dröm om att avifors gjorde om sin press så den blev grön och rosa och vaknade vettskrämd. Dx Narkos?? Jag har opererats nyss och narkos är typ väääldigt starkt sömnmedel. Sånt där man får genomen mask or what? Opererade mig igår ^^ 3 maj, 2012 14:48 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag får konstiga drömmar med narkos kvar i kroppen. Jag drömde en förvirrande dröm om att avifors gjorde om sin press så den blev grön och rosa och vaknade vettskrämd. Dx Narkos?? Jag har opererats nyss och narkos är typ väääldigt starkt sömnmedel. Sånt där man får genomen mask or what? Opererade mig igår ^^ Jaaa. Oj oj oj, jag med owO Vad opererade du? 3 maj, 2012 14:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag får konstiga drömmar med narkos kvar i kroppen. Jag drömde en förvirrande dröm om att avifors gjorde om sin press så den blev grön och rosa och vaknade vettskrämd. Dx Narkos?? Jag har opererats nyss och narkos är typ väääldigt starkt sömnmedel. Sånt där man får genomen mask or what? Opererade mig igår ^^ Jaaa. Oj oj oj, jag med owO Vad opererade du? Soulmate! 8] Jag opererade mig på halsen... Tog bort någon sak där Fick sy 5 styng 3 maj, 2012 14:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen