Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av MoonlightDreams: Har grym mensvärk. Någon som vet något som hjälper? \; P-piller hjälper väll? 6 feb, 2012 18:41 |
|
juliaweasly
Elev |
Kanske lite svårt att skaffa om det är akut!? Är det det?
Men ligg med en vetekudde mot magen, dra upp benen mot magen det tycker jag är skönt! Alvedon, ta på dig joggingskorna och spring en sväng! Funkar alltid för mig när jag tränar + att du får frisk luft. Vet att man är jätte otaggad på att träna men det är jäkligt skönt! Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
6 feb, 2012 18:55 |
|
jan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MoonlightDreams: Har grym mensvärk. Någon som vet något som hjälper? \; P-piller hjälper väll? Fast p-piller är inte särskilt bra det kan ju skada ! Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
6 feb, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av jan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MoonlightDreams: Har grym mensvärk. Någon som vet något som hjälper? \; P-piller hjälper väll? Fast p-piller är inte särskilt bra det kan ju skada ! Skada? De ger väll bara biverkningar? 6 feb, 2012 19:02 |
|
Borttagen
|
jag har träffat en kille som heter alexander och är från norge och är 15 och jag är12 men han gillade mig och jag honom men fick inte hans nummer elr nåt sånt så han är helt borta *snyft*
6 feb, 2012 19:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag har träffat en kille som heter alexander och är från norge och är 15 och jag är12 men han gillade mig och jag honom men fick inte hans nummer elr nåt sånt så han är helt borta *snyft* Han kanske finns på facebook? 6 feb, 2012 19:06 |
|
Borttagen
|
Har precis bestämt med min kille att vi ska ta en paus..
Jag känner mej tom. 6 feb, 2012 19:10 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av MoonlightDreams: Har grym mensvärk. Någon som vet något som hjälper? \; Ibumetin + vila brukar hjälpa för mig c: Jag hatar mensvärk ;___; Inte för att jag har det nu men när jag har det brukar jag spy den första dagen och må illa och vara sur på allt och alla resten av dagarna. Dessutom är mitt tålamot inte det bästa... Jaha. 6 feb, 2012 19:18 |
|
juliaweasly
Elev |
Förstår det!^
Skrivet av Borttagen: jag har träffat en kille som heter alexander och är från norge och är 15 och jag är12 men han gillade mig och jag honom men fick inte hans nummer elr nåt sånt så han är helt borta *snyft* Jag träffade en dansk kille när vi var på gran canaria! Vi typ sa ingenting till varandra men man kände verkligen spänningen! Sista dagen då vi ska ta hissen ner med våra väskor så stannar hissen och precis innan dörrarna öppnas så känner jag att det kmr vara han, det var det! Men hissen var full så i dom 45 SEK hiss dörren var öppen så bara kollade vi in i varandras ögon och jag höll på att dö! Några dagar tidigare hade jag typ somnat i solstolen och när jag vaknar reser jag mig upp helt omtummlad och dör står han precis framför mig, då stannade vi också upp och bara kollade på varandra! Nä de jag att jag fick se hans magrutor varje dag i poolen, han var nog också lite äldre men jag ser äldre ut vad jag är, tror jag för jag är lång! han är också borta för alltid.... Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
6 feb, 2012 19:20 |
|
jan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av jan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MoonlightDreams: Har grym mensvärk. Någon som vet något som hjälper? \; P-piller hjälper väll? Fast p-piller är inte särskilt bra det kan ju skada ! Skada? De ger väll bara biverkningar? ja det va det jag menade XD Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
6 feb, 2012 19:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen