Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Älskar Blaine ♥ Och Unique också för den delen, men inte lika mycket c:
4 feb, 2013 18:51 |
|
soratanaka
Elev |
hyperion: nej, jag har varit borta i typ ett & ett halvt år hahhhahahaha : p
Haha, nä, jag förstår dig. Anledningen till att Blaine verkligen inte är min favorit är pga car scene, firs time, yano? _no_me_gusta_ : ( Blaine är typ en cupcake, dock. Gillar honom. Vissa gånger. Andra gånger inte alls. : / Ah well, perks of being a multi-shipper ♥ "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2013 18:53 |
|
hyperion
Elev |
soratanaka åh the car scene vill gråta så fort jag bara tänker på det wdstghfeaiosygaerhog IDIOT BLAINE
sen allt med OMG KURT YOU'RE TEXTING CHANDLER UR CHEATING men vadfan du har haft telefonsamtal och messat med Sebastian forever just fuck off you little shit sen går han och gör det på riktigt HAHAHA just go away blaine ![]()
4 feb, 2013 18:54 |
|
soratanaka
Elev |
hyperion; lol ikr, verkligen
och tbh anser jag inte det kurt gjorde var cheating? iofs beror det ju på vad man i förhållandet har kommit överens med men tbh så fick vi aldrig se kurt svara på chandlers sms osv, utan han bara behöll dem etcetc blaine did the deed plus he never defended kurt when sebastian acted out lol none for blaine (fast hihi kalla mig hypocrite men shippar kurtbastian *w*) "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2013 18:56 |
|
Borttagen
|
Haha, allt detta Blaine-hat får mig att känna mig ensam.
Fast jag har ju mina Blaine älskare också 8D Spoiler: Tryck här för att visa! 4 feb, 2013 20:57 |
|
soratanaka
Elev |
HarryPotterr: Haha, jag gillar Blaine också
Gillar inte hate i allmänhet i fandoms, men älskar att ha nån att ranta med när karaktärer gör mig frustrerade >__> Typ i Naked-avsnittet, och Kurt bara uh rachul u haff bcome such a slut like can you not Och Rachel som bara um my boobs will sell yes awesome like calm yo tits, literally speaking Själva Glee i allmänhet är så jobbigt haha Förstår egentligen inte varför jag ser på det lol "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2013 21:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av soratanaka: hahaha xDHarryPotterr: Haha, jag gillar Blaine också Gillar inte hate i allmänhet i fandoms, men älskar att ha nån att ranta med när karaktärer gör mig frustrerade >__> Typ i Naked-avsnittet, och Kurt bara uh rachul u haff bcome such a slut like can you not Och Rachel som bara um my boobs will sell yes awesome like calm yo tits, literally speaking Själva Glee i allmänhet är så jobbigt haha Förstår egentligen inte varför jag ser på det lol 4 feb, 2013 21:14 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: THANK YOU jag trodde jag var ensam om att älska Blaine här XD ♥ Haha, allt detta Blaine-hat får mig att känna mig ensam. Fast jag har ju mina Blaine älskare också 8D Spoiler: Tryck här för att visa! Blaine + Kurt = ♥ Klaine + me = Fangirling (Oj. Vänta. Shippar du Klaine? *känner mig dum*) ![]()
4 feb, 2013 21:22 |
|
soratanaka
Elev |
Jag shippar allt.
Like. Literally. (S1-S3 Tike. Och Finn/Grilled Cheesus. Sen shippar jag inte Tina eller Finn med nån annan. Men annars i princip allt. hehehe.) Förutom crackships. Like. Idk. Principal Figgins/Kurt or smh lol "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2013 21:40 |
|
Candyfloss
Elev |
4 feb, 2013 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen