Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Rebecca & Fiona. Tror jag...
24 feb, 2013 19:08
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-24 kl. 20:44
|
|
Borttagen
|
Icona Pop. Tror jag
24 feb, 2013 19:11 |
|
Borttagen
|
Hur ska jag kunna välja? Q_Q
Men jag säger Icona Pop, för att jag verkligen älskar I love it ♥ 24 feb, 2013 19:58 |
|
Dream
Elev |
24 feb, 2013 22:18 |
|
MizzNina
Elev |
Har aldrig ens hört talas om någon av dem. Så Pass.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 25 feb, 2013 06:44 |
|
Borttagen
|
25 feb, 2013 09:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MizzNina: Har aldrig ens hört talas om någon av dem. Så Pass. Inte jag heller Hehe... Samma här! 25 feb, 2013 09:01 |
|
Ladusvalan
Elev |
Även om jag gillar den senaste låten med Rebecca & Fiona så tycker jag att Icona Pop gör bättre musik över lag. "I love it" är visserligen extremt uttjatad, men jag gillar verkligen "Top Rated" och även "We Got the World" (även om den också är på väg att bli lite uttjatad).
Resultat i frågan "Icona Pop eller Rebecca & Fiona?": 7-4 till Icona Pop! Obs! Ny fråga i första inlägget! 25 feb, 2013 10:56 |
|
MizzNina
Elev |
Tulpan.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 25 feb, 2013 11:01 |
|
Borttagen
|
Tulpan. ABSOLUT.
25 feb, 2013 11:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen