One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IamAK
Elev |
CrimsonFlikkah - omg, så du såg dom?! fast du kanske inte va där just när dom kom ut?
vill också bo i stockholm kahahhdiuofisja eller känna nån som bor där så jag kan åka dit. för vill inte slösa pengar på buss eller tåg dit både fram och tillbaka på samma dag dessutom 10 maj, 2012 22:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av IamAK: Alltså inte mycket. Typ en glimt? Jag var tvungen o dra hem också CrimsonFlikkah - omg, så du såg dom?! fast du kanske inte va där just när dom kom ut? 10 maj, 2012 22:17 |
|
Maharajah
Elev |
JAG SKA SÅ ÅKA I HELGEN ELLER NÅGOT LALALFSIOFJIAFAJISF
problemet är bara att jag inte vet var jag ska bo någonstans. Förhoppningsvis kommer detta att lösa sig snart, om jag hittar ngt megabilligt boende dvs. Är en fattig student och mina kusiner är inte hemma 10 maj, 2012 22:25 |
|
Borttagen
|
Jag funderar seriöst att öppna ett vandrarhem för fangirls
Träffade coola människor där. En grupp tjejer hade rest från England och 2 av dom kom från Camden! I USED TO LIVE IN CAMDEN. SMALL WORLD WOHOO ♥ 10 maj, 2012 22:27 |
|
IamAK
Elev |
^ haha, det skulle behövas!
10 maj, 2012 22:29 |
|
Potatisen
Elev |
Jag ÄLSKAAAR dem
Louis Tomlinson forever<3 10 maj, 2012 22:40 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag funderar seriöst att öppna ett vandrarhem för fangirls Träffade coola människor där. En grupp tjejer hade rest från England och 2 av dom kom från Camden! I USED TO LIVE IN CAMDEN. SMALL WORLD WOHOO ♥ This is a really good idea, atually <.< asså man skulle tjäna massor också om man bara höll det billigt så att alla har råd... wolfstar deserved better. 10 maj, 2012 22:40 |
|
Borttagen
|
DÅ GÖR JAG DET
10 maj, 2012 22:44 |
|
si_tonks
Elev |
10 maj, 2012 22:49 |
|
scarhead
Lärare |
10 maj, 2012 22:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen