@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
2 maj, 2012 19:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: MITT LIV GICK JUST UNDER, KAN INTE ANDAS PÅ GRUND AV ALLA FANGIRLIN OCH OM HAN KOMMER TILL UPPSALA KOMMER JAG DÖ RAKT FRAMFÖR SCENEN! SOFJJGODSPJGSÄOJGDSOJDSOGOÅJSG OH. MY. GOD. ♥ WHAT IF RONJAAA!!! TÄNK OM HAN KOMMER TILL UPPSALA JKFLDSJHSFHFHFK jaaah.. VI MÅSTE NÄSTAN VARA DÄR REDAN PÅ MORGONEN OCH PAXA PLATSER LÄNGST FRAM! XD 2 maj, 2012 19:10 |
|
Borttagen
|
Vad heter låten/musiken vid 1:18? Och det där visslandet i slutet? ♥
http://www.youtube.com/watch?v=RNxb28j5C1w 2 maj, 2012 19:11 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: MITT LIV GICK JUST UNDER, KAN INTE ANDAS PÅ GRUND AV ALLA FANGIRLIN OCH OM HAN KOMMER TILL UPPSALA KOMMER JAG DÖ RAKT FRAMFÖR SCENEN! SOFJJGODSPJGSÄOJGDSOJDSOGOÅJSG OH. MY. GOD. ♥ WHAT IF RONJAAA!!! TÄNK OM HAN KOMMER TILL UPPSALA JKFLDSJHSFHFHFK jaaah.. VI MÅSTE NÄSTAN VARA DÄR REDAN PÅ MORGONEN OCH PAXA PLATSER LÄNGST FRAM! XD JAG KOMMER HUR TIDIGT DU VILL OMG. ♥ ![]()
2 maj, 2012 19:14 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: DÅ SMSAR DU MIG VAD SOM HÄNDER OKEJSkrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: MITT LIV GICK JUST UNDER, KAN INTE ANDAS PÅ GRUND AV ALLA FANGIRLIN OCH OM HAN KOMMER TILL UPPSALA KOMMER JAG DÖ RAKT FRAMFÖR SCENEN! SOFJJGODSPJGSÄOJGDSOJDSOGOÅJSG OH. MY. GOD. ♥ WHAT IF RONJAAA!!! TÄNK OM HAN KOMMER TILL UPPSALA JKFLDSJHSFHFHFK jaaah.. VI MÅSTE NÄSTAN VARA DÄR REDAN PÅ MORGONEN OCH PAXA PLATSER LÄNGST FRAM! XD JAG KOMMER HUR TIDIGT DU VILL OMG. ♥ 2 maj, 2012 19:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: MITT LIV GICK JUST UNDER, KAN INTE ANDAS PÅ GRUND AV ALLA FANGIRLIN OCH OM HAN KOMMER TILL UPPSALA KOMMER JAG DÖ RAKT FRAMFÖR SCENEN! SOFJJGODSPJGSÄOJGDSOJDSOGOÅJSG OH. MY. GOD. ♥ WHAT IF RONJAAA!!! TÄNK OM HAN KOMMER TILL UPPSALA JKFLDSJHSFHFHFK jaaah.. VI MÅSTE NÄSTAN VARA DÄR REDAN PÅ MORGONEN OCH PAXA PLATSER LÄNGST FRAM! XD JAG KOMMER HUR TIDIGT DU VILL OMG. ♥ KLOCKAN 07:30 PÅ MORGONEN? JAG BJUDER PÅ FRUKOST OCH VARM CHOKLAD 2 maj, 2012 19:15 |
|
si_tonks
Elev |
2 maj, 2012 19:16 |
|
scarhead
Lärare |
2 maj, 2012 19:17 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 maj, 2012 19:20 |
|
scarhead
Lärare |
2 maj, 2012 19:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen