Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har sett hela första säsongen nu ^^ Måste säga att jag stör mig sjukt mycket på Rachel ._. Hahhahaa, lol, när Glee airade på svensk teve första gången så såg jag en scen med Rachel och det var liksom hon som fick mig att inte vilja se Glee : p Well, until 2012 ahhahahah Har en hatkärlek för Rachel tbf, men man vänjer sig med henne :> "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2013 15:43 |
|
ronnyponny
Elev |
4 feb, 2013 17:27 |
|
soratanaka
Elev |
ronnyponny; the glee project. : ) folk som ansöker till glee går ofta igenom detta under sommaren-ish~
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2013 17:35 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av soratanaka: aha, typ som en tävling om vilka som år vara med?ronnyponny; the glee project. : ) folk som ansöker till glee går ofta igenom detta under sommaren-ish~
4 feb, 2013 17:37 |
|
soratanaka
Elev |
ronnyponny; yesbox. typ så. du kan googla lite på det. har aldrig följt på det för blir bara sur på allt och alla, utan vill hellre nöja mig med de karaktärer vi får, inte de vi kunde ha fått :p
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2013 17:48 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har sett hela första säsongen nu ^^ Måste säga att jag stör mig sjukt mycket på Rachel ._. Då får du träffa Sam snart hihihihi ♥333333 Och Blaine. ugh. ![]()
4 feb, 2013 17:51 |
|
MissLollo
Elev |
4 feb, 2013 18:00 |
|
soratanaka
Elev |
hyperion: aww sam ♥ gillade faktiskt inte honom supermycket först men sen läste jag nån fanfic och suddenly my world changed idek anymore han är ju seriously en av de finaste ?? ?
gillar du inte blaine? : p "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2013 18:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Har sett hela första säsongen nu ^^ Måste säga att jag stör mig sjukt mycket på Rachel ._. Då får du träffa Sam snart hihihihi ♥333333 Och Blaine. ugh. He's cute ^-^ Men han skulle kunna skaffa en ny frisyr, heh 4 feb, 2013 18:02 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av soratanaka: hyperion: aww sam ♥ gillade faktiskt inte honom supermycket först men sen läste jag nån fanfic och suddenly my world changed idek anymore han är ju seriously en av de finaste ?? ? gillar du inte blaine? : p SAM ÄR BÄST. Du har inte hängt i den här tråden för en nyligen va haha? Jag tror jag är ökänd här för mitt råa Blaine-hat. Men för att sammanfatta, tycker han är en egoistisk liten skit, världens största hypocrite som inte kan hantera när världen inte följer hans regler : ))))) Visserligen börjar han väl bättra sig lite nu, när han för en gångs skull får någon form av konsekvens för sitt beteende. Elihhn It's all a part of the charm babe. Och han har en annan frisyr i säsong 3 (SOM HAN ÅTERVÄNDE I THANK GOD ♥). ![]()
4 feb, 2013 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen