Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
Eftersom jag tycker att musiken och kläderna var mysigare på 70-talet, och eftersom det politiska läget som rådde då i Sverige tillatalar mig mer är det inget svårt val. Även om det fanns en del rätt trevliga grejer på 80-talet också.
Resultat i frågan "70-talet eller 80-talet?": 19-7 till 80-talet! Obs! Ny fråga i första inlägget! 24 feb, 2013 16:31 |
|
Kintsugi
Prefekt |
WOW.
Svåraste på länge tror jag allt. Jag skall alltså välja mellan en av världens bästa textstycken med en av världens mest underbara musikvideos. You're on a different road, I'm in the milky way You want me down on earth, but I am up in space You're so damn hard to please, we gotta kill this switch You're from the 70's, but I'm a 90's bitch Svaret får bli Icona Pop för att jag gillar deras musik mer överlag även om Rebecca och Fiona har sjukt snygga stilar och är tokfina tjejer. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 feb, 2013 16:40 |
|
Conflate
Elev |
Hade aldrig hört Rebecca och Fiona för jag såg videon Kintsugi nyss postade, men måste nog säga att Icona Pop är bättre. ^^
24 feb, 2013 17:19 |
|
Ginny00
Elev |
Ogillar båda.. rebecca och fiona?
24 feb, 2013 17:23 |
|
moaskywalkr
Elev |
rebecca & fiona!!
gillar icona pop också, men rebecca & fiona var liksom först och idk tycker mycket bättre om deras musik överlag (av icona pop gillar jag mest bara i love it hehe sry =/) 24 feb, 2013 17:29 |
|
Pixie
Elev |
rebecca & fiona säger nog jag!
icona pop är också väldigt bra, men jag gillar mest typ en låt av dom :s
24 feb, 2013 17:31 |
|
Borttagen
|
Har verkligen INGEN som helst aning....
24 feb, 2013 17:32 |
|
Danzi
Elev |
Jag säger nog Icona pop. Har aldrig riktigt tyckt om Rebecca och Fionas musik..
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
24 feb, 2013 17:49 |
|
Little J
Elev |
24 feb, 2013 18:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Har verkligen INGEN som helst aning.... Inte jag heller. Igen. 24 feb, 2013 18:13 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen