One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Optic
Elev |
Skrivet av J00KERN: ![]() Okey, det var inte Cosmos. Dom är vid Sony Music Studion som dom var förra året I think. Oh vad jag vill dit </3 Tar typ bara 5 minuter för mig att åka dit ju. OMG Är det där fotot nytaget? 10 maj, 2012 18:43 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av J00KERN: ![]() Okey, det var inte Cosmos. Dom är vid Sony Music Studion som dom var förra året I think. Oh vad jag vill dit </3 Tar typ bara 5 minuter för mig att åka dit ju. OMG Är det där fotot nytaget? nej, det är från förra året. 10 maj, 2012 18:54 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har ett 1Danfall xD
Får alltid det av Na na na för den är så jävla bra 10 maj, 2012 19:03 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av IamAK: Skrivet av Optic: Skrivet av J00KERN: ![]() Okey, det var inte Cosmos. Dom är vid Sony Music Studion som dom var förra året I think. Oh vad jag vill dit </3 Tar typ bara 5 minuter för mig att åka dit ju. OMG Är det där fotot nytaget? nej, det är från förra året. Okej 10 maj, 2012 20:01 |
|
scarhead
Lärare |
Jag sa att hela fandomen säger att killarna är gay, till min bästis.
Hon svarade: hela?då gillar jag inte dom om det är så. I... I have no words. 10 maj, 2012 20:30 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av scarhead: Jag sa att hela fandomen säger att killarna är gay, till min bästis. Hon svarade: hela?då gillar jag inte dom om det är så. I... I have no words. I do not want to live on this planet any fucking more T_T wolfstar deserved better. 10 maj, 2012 20:50 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av MonsterCookie: hon har liksom inte sagt något såSkrivet av scarhead: Jag sa att hela fandomen säger att killarna är gay, till min bästis. Hon svarade: hela?då gillar jag inte dom om det är så. I... I have no words. I do not want to live on this planet any fucking more T_T nu hoppas jag hon skämtade eller så, i have no words 10 maj, 2012 20:51 |
|
superman
Elev |
Två bekanta har träffat dom idag och tre andra har träffat dressers och makeupers. Jag hoppas på att se killarna imorgon
10 maj, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J00KERN: JAG VAR DÄR OCH SKREK ATT FOLK SKULLE HÅLLA KÄFTEN. Huhu, inget gott exempel själv :c![]() Okey, det var inte Cosmos. Dom är vid Sony Music Studion som dom var förra året I think. Oh vad jag vill dit </3 Tar typ bara 5 minuter för mig att åka dit ju. 10 maj, 2012 21:48 |
|
Remembrall
Elev |
why why why can't i live in stockholm forever sobbing
btw varje gång killarna är i olika länder inbillar jag mig att HELA fandomen i det landet kommer träffa dem lol, när de bara är i en viss stad nu inser man att... hm nae inte riktigt kanske lmao
10 maj, 2012 22:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen