Den nordiska trollkarls skolan
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den nordiska trollkarls skolan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Velleity
Elev |
16 dec, 2016 15:37 |
|
Belluna tonks
Elev |
16 dec, 2016 15:48 |
|
Velleity
Elev |
16 dec, 2016 17:34 |
|
Belluna tonks
Elev |
16 dec, 2016 19:09 |
|
Velleity
Elev |
Ja, han är nog det men han är bättre än trollet som jag drömde att jag skulle gå med, sa jag till Mona
![]()
16 dec, 2016 19:41 |
|
Borttagen
|
Som vanligt så var jag sen, jag sprang nerför trapporna medan jag knäppte jackan. Tillslut så såg jag de andra. Jag sprang fram till dem, hej ropade jag.
16 dec, 2016 19:43 |
|
Velleity
Elev |
16 dec, 2016 19:45 |
|
Linn Lumos
Elev |
Hej sa jag till oskar. Ja tänk bara på att Olof är en idiot. Han ville bjuda mig först
16 dec, 2016 21:24 |
|
Velleity
Elev |
16 dec, 2016 21:40 |
|
Belluna tonks
Elev |
16 dec, 2016 22:08 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den nordiska trollkarls skolan
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen