Good vs Bad (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Good vs Bad (prs)
|
Borttagen
|
Abigail studerade Napoleon.
"Jag antar att det här är Blue betel?" frågade Abigail lite osäkert.
29 okt, 2015 19:11
|
|
Borttagen
|
" Ja det verkar det vara och du vet din del " sa Stan som nu ville vara ensam med sitt te.
29 okt, 2015 19:15
|
|
Borttagen
|
Abigail nickade och drog med den medvetslöse Napoleon till labbet.
29 okt, 2015 19:16
|
|
Borttagen
|
Stan satt nu ensam med sitt te han hade skickat iväg Robin på en uppgift
Terry kom hem han suckade frustrerat ingenting hade han hittat idag han gick in på sitt rum och låste in sig och tog fram böckerna med namn på folk födda i de ollika månaderna.
29 okt, 2015 19:20
|
|
Borttagen
|
Mina tog sig hem ganska snabbt. Hon hoppades att Terry hade kommit hem. När hon kom in till byggnaden gick hon direkt till Terry's rum. Hon knackade frustrerat på dörren.
29 okt, 2015 19:22
|
|
Borttagen
|
" vem är det ?? " frågade Terry och såg mot dörren.
29 okt, 2015 19:24
|
|
Borttagen
|
"din ledare jag kräver att du öppnar den där dörren eller så kommer du att ångra dig stort" sa Mina ganska argt.
29 okt, 2015 19:25
|
|
Borttagen
|
Terry mumlade irriterat och gömde undan böckerna och öppnade
" vad vill du ? " frågade Terry.
29 okt, 2015 19:27
|
|
Borttagen
|
"undersöka en sak" sa Mina allvarligt och knuffade undan Terry så att hon kom in i rummet.
"jag och min boss tror att du döljer något" sa Mina allvarligt.
29 okt, 2015 19:28
|
|
Borttagen
|
" Vad skulle jag dölja ? " frågade Terry han var bra på att dölja saker.
29 okt, 2015 19:29
|
Du får inte svara på den här tråden.