Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ometrixen är tillbaka (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

1 2 3 ... 42 43 44 ... 68 69 70
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


efter tio minuter var de frame.
"ja här ska vi bo ett tag" sa Danny & log

16 sep, 2015 11:55

Borttagen

Avatar


Caleb studerade huset kommer sakna jorden tänkte han med en låg suck.

16 sep, 2015 12:29

Borttagen

Avatar


"Välj vilket rum ni vill ha till erat rum. Jag ska gå & fixa lite ärenden" sa Danny & la packningen inne i huset & gick sedan i väg.

16 sep, 2015 12:31

Borttagen

Avatar


Rasmus valde ett på neder våningen han började packa upp det han hade haft med sig. Caleb valde ett stort rum på övervåningen och började packa upp.

16 sep, 2015 12:38

Borttagen

Avatar


Caroline tog ett medelstort rum på nere våningen.
"Jag undrar hur mamma är " sa Caroline lite nyfiket.

16 sep, 2015 12:39

Borttagen

Avatar


Rasmus la sig sedan i sängen och tog upp sin dagbok och skrev lite om vad han hitils tyckte om Haltor.

16 sep, 2015 12:41

Borttagen

Avatar


Caroline gick ut lite grann. Hon tänkte undersöka den här underliga planeten.

16 sep, 2015 12:43

Borttagen

Avatar


Caleb gick tyst ut ut huset för att undersöka planeten.

Diana jobbade på planetens sjukhus hon hade jobbat natt och ville jobba hela dan med då hon älskade sitt jobb och hade blivit besatt av det nästan.

16 sep, 2015 14:06

Borttagen

Avatar


Phich var där då han var tvungen att komma en gång i veckan för att göra ett blodtest & ta ut ny medicin.
Phich suckade lite nervöst.

16 sep, 2015 15:02

Borttagen

Avatar


" Phich din tur " sa Diana då hon stod i dörr öppningen in till väntrummet hon såg på Phich.

16 sep, 2015 15:04

1 2 3 ... 42 43 44 ... 68 69 70

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

Du får inte svara på den här tråden.