Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
efter tio minuter var de frame.
"ja här ska vi bo ett tag" sa Danny & log
16 sep, 2015 11:55
|
|
Borttagen
|
Caleb studerade huset kommer sakna jorden tänkte han med en låg suck.
16 sep, 2015 12:29
|
|
Borttagen
|
"Välj vilket rum ni vill ha till erat rum. Jag ska gå & fixa lite ärenden" sa Danny & la packningen inne i huset & gick sedan i väg.
16 sep, 2015 12:31
|
|
Borttagen
|
Rasmus valde ett på neder våningen han började packa upp det han hade haft med sig. Caleb valde ett stort rum på övervåningen och började packa upp.
16 sep, 2015 12:38
|
|
Borttagen
|
Caroline tog ett medelstort rum på nere våningen.
"Jag undrar hur mamma är " sa Caroline lite nyfiket.
16 sep, 2015 12:39
|
|
Borttagen
|
Rasmus la sig sedan i sängen och tog upp sin dagbok och skrev lite om vad han hitils tyckte om Haltor.
16 sep, 2015 12:41
|
|
Borttagen
|
Caroline gick ut lite grann. Hon tänkte undersöka den här underliga planeten.
16 sep, 2015 12:43
|
|
Borttagen
|
Caleb gick tyst ut ut huset för att undersöka planeten.
Diana jobbade på planetens sjukhus hon hade jobbat natt och ville jobba hela dan med då hon älskade sitt jobb och hade blivit besatt av det nästan.
16 sep, 2015 14:06
|
|
Borttagen
|
Phich var där då han var tvungen att komma en gång i veckan för att göra ett blodtest & ta ut ny medicin.
Phich suckade lite nervöst.
16 sep, 2015 15:02
|
|
Borttagen
|
" Phich din tur " sa Diana då hon stod i dörr öppningen in till väntrummet hon såg på Phich.
16 sep, 2015 15:04
|
Du får inte svara på den här tråden.