Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 42 43 44 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Lywon Black
Elev

Avatar


(ik jag är ny och jag är yngre än er i min mall men jaja)

Suck. Ett nytt hem, en ny stad & en ny ridskola. Min enda tröst var att jag fått med mig min häst, Frej.

Jag hör syrener utanför huset och springer genast ut.
Jag går fram till en polis utanför en polisbil och frågar vad som har hänt.


- Två elever i skolan nära här hittade två döda män i ett dike.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fpicasion.com%2Fgl%2F80%2F5438.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F46878531%2Flarge.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lodab0U3Zx1qcs1oco1_500.gif

16 aug, 2015 21:27

Borttagen

Avatar


Lywon Black Kan man bara hoppa in sååå..?
Mall?

16 aug, 2015 21:29

Borttagen

Avatar


(Lywon Black Skicka in din mall till mig via uggla)
Jenn
Jag kollar klockan, den var inte mycet men jag var ändå trött. Jag bytte om och gick och lade mig.

16 aug, 2015 21:29

Borttagen

Avatar


Will
"VAR ÄR JAG?!" Skrek jag

16 aug, 2015 21:30

Borttagen

Avatar


Gwen
Några poliser höll upp avspärrningarna medan polisbilen långsamt gled ut från kvarteret. Vi åkte bara i fem minuter innan vi kom till polisstationen. Polisen överlämnade mig till en äldre man som presenterade sig som kriminalkommisarie York, och han följde mig in i ett kalt rum. Ett förhörsrum. Jag satte mig på stolen mitt emot honom och han startade en bandspelare.
"Förhör med Gwendolyn Chaney inleds 17: 38 den 16 augusti 2015."

16 aug, 2015 21:34

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
Jag rycker till när Will skriker. "Will, du är på en ambulans. Med mig... Alltså Kayla, Och Jossi. Gwen gick någonstans. Jag vet inte vart men du är här, trygg."

Go Fuck yourself you damn cereal

16 aug, 2015 21:34

Borttagen

Avatar


Will
"VAR ÄR HAN!" Skrek jag.

16 aug, 2015 21:35

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
"Han är lycklig." Säger jag och börjar gråta igen.
(Är det bara jag som börjar gråta på riktigt? För seriöst! Jag lever mig in i detta sjukt mycket!

Go Fuck yourself you damn cereal

16 aug, 2015 21:37

Borttagen

Avatar


Will
Jag börjar gråta. Jag tog upp mobilen ur fickan och slog in hemnumret.

16 aug, 2015 21:39

Borttagen

Avatar


(Jag med Kaylin )

16 aug, 2015 21:40

1 2 3 ... 42 43 44 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.