ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lywon Black
Elev |
(ik jag är ny och jag är yngre än er i min mall men jaja)
Suck. Ett nytt hem, en ny stad & en ny ridskola. Min enda tröst var att jag fått med mig min häst, Frej. Jag hör syrener utanför huset och springer genast ut. Jag går fram till en polis utanför en polisbil och frågar vad som har hänt. - Två elever i skolan nära här hittade två döda män i ett dike.
16 aug, 2015 21:27 |
|
Borttagen
|
Lywon Black Kan man bara hoppa in sååå..?
Mall? 16 aug, 2015 21:29 |
|
Borttagen
|
(Lywon Black Skicka in din mall till mig via uggla)
Jenn Jag kollar klockan, den var inte mycet men jag var ändå trött. Jag bytte om och gick och lade mig. 16 aug, 2015 21:29 |
|
Borttagen
|
Will
"VAR ÄR JAG?!" Skrek jag 16 aug, 2015 21:30 |
|
Borttagen
|
Gwen
Några poliser höll upp avspärrningarna medan polisbilen långsamt gled ut från kvarteret. Vi åkte bara i fem minuter innan vi kom till polisstationen. Polisen överlämnade mig till en äldre man som presenterade sig som kriminalkommisarie York, och han följde mig in i ett kalt rum. Ett förhörsrum. Jag satte mig på stolen mitt emot honom och han startade en bandspelare. "Förhör med Gwendolyn Chaney inleds 17: 38 den 16 augusti 2015." 16 aug, 2015 21:34 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
Jag rycker till när Will skriker. "Will, du är på en ambulans. Med mig... Alltså Kayla, Och Jossi. Gwen gick någonstans. Jag vet inte vart men du är här, trygg." Go Fuck yourself you damn cereal 16 aug, 2015 21:34 |
|
Borttagen
|
Will
"VAR ÄR HAN!" Skrek jag. 16 aug, 2015 21:35 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
"Han är lycklig." Säger jag och börjar gråta igen. (Är det bara jag som börjar gråta på riktigt? För seriöst! Jag lever mig in i detta sjukt mycket! Go Fuck yourself you damn cereal 16 aug, 2015 21:37 |
|
Borttagen
|
Will
Jag börjar gråta. Jag tog upp mobilen ur fickan och slog in hemnumret. 16 aug, 2015 21:39 |
|
Borttagen
|
(Jag med Kaylin
16 aug, 2015 21:40 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen