Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ahaSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: dubbelsjuk? Elli " Varför dubbelsjuk? " Sade jag skeptiskt. ( Jag var ju magsjuk!) pappa remus jaja vi åker dit mu 2 aug, 2015 18:17 |
|
Borttagen
|
Elli
" Åh nej " Sade jag. Jag följde med pappa tillbaks bilen. 2 aug, 2015 18:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: vill du sitta fram, nu när mamma inte ska sitta där?Elli " Åh nej " Sade jag. Jag följde med pappa tillbaks bilen. 2 aug, 2015 18:21 |
|
Borttagen
|
Elli
" Ja!" ropade jag. 2 aug, 2015 18:23 |
|
Borttagen
|
Vi åkte på massor av guppiga vägar
2 aug, 2015 18:32 |
|
Borttagen
|
Elli
Jag kände spya komma upp. " Jag måste spy." Sade jag till pappa . 2 aug, 2015 18:35 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse -
Bilen kärde iväg. "Vart skulle dom?" Frågade jag Azia. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 2 aug, 2015 19:15 |
|
Borttagen
|
Will
"Ja, det undrar jag också!" Sade jag. 2 aug, 2015 19:17 |
|
Borttagen
|
Priim■
"De skulle till sjukhuset" 2 aug, 2015 20:13 |
|
Borttagen
|
Will
"Oj, varför det?" Frågade jag Priim. 2 aug, 2015 20:27 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen