Melody - Paulina
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Melody - Paulina
|
Borttagen
|
jag drog fingrarna genom hennes hår.
1 mar, 2015 16:09
|
|
Borttagen
|
Jag pillade på hans hår i nacken.
1 mar, 2015 16:09
|
|
Borttagen
|
1 mar, 2015 16:10
|
|
Borttagen
|
1 mar, 2015 16:11
|
|
Borttagen
|
"D-dina ögon är vackra", stammade jag.
1 mar, 2015 16:14
|
|
Borttagen
|
Jag log och kysste honom.
1 mar, 2015 16:14
|
|
Borttagen
|
1 mar, 2015 16:15
|
|
Borttagen
|
- Kom vi går till din sovsal, viskade jag.
1 mar, 2015 16:15
|
|
Borttagen
|
"Men du får inte vara där", viskade jag tillbaka.
1 mar, 2015 16:16
|
|
Borttagen
|
- Jag vet men vi är lite busiga, viskade jag.
1 mar, 2015 16:16
|
Du får inte svara på den här tråden.