Prs med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med J_J
|
Borttagen
|
( Visst)
- Senast imorgon, sa jag.
- Jag avskedar henne, sa jag.
21 sep, 2014 19:03
|
|
Borttagen
|
Lessi tänkte lite. "om jag och Joles och James ger oss av vid grynningen blir det bra?"frågade hon hoonm. "tack. hon e konstig hemsk på ett vis en typisk gammal tjur tant." Sa hon och suckar
21 sep, 2014 19:04
|
|
Borttagen
|
21 sep, 2014 19:04
|
|
Borttagen
|
Lessi log till. "Då gör vi så. "sa hon och tänkte. Hon ivsste vart hon skulle föra dem där de kunde gömma sig och smällta in eftersom det riket var neutrallt och rikt. Hon kollade påJames snabbt som verkade sova igen
21 sep, 2014 19:05
|
|
Borttagen
|
21 sep, 2014 19:07
|
|
Borttagen
|
Lessi log lite. "har du mer att göra? eller har du lust att gå ut en liten runda i trädgården md mig och James?"frågade hno och kollade på Felix
21 sep, 2014 19:08
|
|
Borttagen
|
- Självklart, sa jag och tog hennes hand.
21 sep, 2014 19:09
|
|
Borttagen
|
Lessi log glatt till. "Tackar för jag vill bara gå en runda ute emd min kung." sa hon på skoj och kollade på honom lugnt
21 sep, 2014 19:10
|
|
Borttagen
|
21 sep, 2014 19:12
|
|
Borttagen
|
Lessi log lite och de kom ut i trädgården och hon njöt av vinden. "Hur länge tror du allt kommer hålla på?"frågade ohn nu
21 sep, 2014 19:13
|
Du får inte svara på den här tråden.