(Prs) Elinthemagicwitch och Lama
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Elinthemagicwitch och Lama
|
Borttagen
|
-Fast du är vackrare Älskling, sa jag.
Älskling? Sa jag precis älskling? Gud vad det kändes konstigt att säga det.
5 jun, 2014 22:22
|
|
Borttagen
|
Jag skakade på huvudet och log. Han sade älskling.
Det var konstigt att höra, men det var inte så att jag hade något emot att han sade det. Det var väl skönt att höra det.
5 jun, 2014 22:25
|
|
Borttagen
|
Jag såg generat ner i golvet.
5 jun, 2014 22:26
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Oscar.
- Ska vi gå och göra nått?, frågade jag och log.
5 jun, 2014 22:35
|
|
Borttagen
|
-Jag har utegångsförbud, mumlade jag
5 jun, 2014 22:39
|
|
Borttagen
|
- Jaha, sade jag besviket.
5 jun, 2014 22:41
|
|
Borttagen
|
-Men vi kan vara här, sa jag
5 jun, 2014 22:42
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och log. Jag satte mig på Oscars säng och drog upp benen.
- Jag ska läsa mer, sade jag bestämt och tog ett brev från bunten.
5 jun, 2014 22:44
|
|
Borttagen
|
Jag rodnade.
-Hehe måste du?, sa jag
5 jun, 2014 22:45
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och utan att lyfta blicken från brevet.
5 jun, 2014 22:51
|
Du får inte svara på den här tråden.