PRS The Pie Club
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS The Pie Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Jag hoppar ur)
27 apr, 2014 19:29 |
|
Anne Potter
Elev |
27 apr, 2014 19:30 |
|
Borttagen
|
(för att jag känner mig utanför i detta roll och jag orkar inte läsa 10 sidor som ni skrivit) 27 apr, 2014 19:31 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: (för att jag känner mig utanför i detta roll och jag orkar inte läsa 10 sidor som ni skrivit) (Oh :c) ![]()
27 apr, 2014 19:32 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av Borttagen: (för att jag känner mig utanför i detta roll och jag orkar inte läsa 10 sidor som ni skrivit) (När någon skriver något till dig så svarar du kinappt :< ) 27 apr, 2014 19:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kitto: Skrivet av Borttagen: (för att jag känner mig utanför i detta roll och jag orkar inte läsa 10 sidor som ni skrivit) (När någon skriver något till dig så svarar du kinappt :< ) (Men ingen skriver något till mig :c) 27 apr, 2014 19:33 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kitto: Skrivet av Borttagen: (för att jag känner mig utanför i detta roll och jag orkar inte läsa 10 sidor som ni skrivit) (När någon skriver något till dig så svarar du kinappt :< ) (Men ingen skriver något till mig :c) Jag kan skriva något om dig och försöka få en dig.
27 apr, 2014 19:34
Detta inlägg ändrades senast 2014-04-27 kl. 19:35
|
|
kitto
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kitto: Skrivet av Borttagen: (för att jag känner mig utanför i detta roll och jag orkar inte läsa 10 sidor som ni skrivit) (När någon skriver något till dig så svarar du kinappt :< ) (Men ingen skriver något till mig :c) (Jag gjorde det en gång och då svarade du inte ens :cc) 27 apr, 2014 19:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kitto: Skrivet av Borttagen: Skrivet av kitto: Skrivet av Borttagen: (för att jag känner mig utanför i detta roll och jag orkar inte läsa 10 sidor som ni skrivit) (När någon skriver något till dig så svarar du kinappt :< ) (Men ingen skriver något till mig :c) (Jag gjorde det en gång och då svarade du inte ens :cc) (Var då då :c Om det var idag har jag inte varit inne på datorn på hela dagen) 27 apr, 2014 19:36 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kitto: Skrivet av Borttagen: Skrivet av kitto: Skrivet av Borttagen: (för att jag känner mig utanför i detta roll och jag orkar inte läsa 10 sidor som ni skrivit) (När någon skriver något till dig så svarar du kinappt :< ) (Men ingen skriver något till mig :c) (Jag gjorde det en gång och då svarade du inte ens :cc) (Var då då :c Om det var idag har jag inte varit inne på datorn på hela dagen) (Dunno, but whatevs. Vill du vara med om vi förklarar vad som har hänt och rollar in dig?) 27 apr, 2014 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen