Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
Jag slätade till min tröja över min magra överkropp.
21 feb, 2014 17:47
|
|
Borttagen
|
Jag höjde blicken mot himlen. Solen skulle snart skymta fram och jag tog ett snabbt steg in under takets skugga och lutade mig mot vägen i precis rätt sekund.
21 feb, 2014 17:50
|
|
Borttagen
|
"Jag måste gå. Vi kan väl pratas mer i morgon?" Sa jag.
21 feb, 2014 17:52
|
|
Borttagen
|
"Måste du de?"
Frågade jag försiktigt.
21 feb, 2014 17:55
|
|
Borttagen
|
"Ja.... Jag har en dansuppvisning om... Exakt 29 minuter!" Jag log mot honom och började gå i rask takt bort från honom.
21 feb, 2014 17:57
Detta inlägg ändrades senast 2014-02-21 kl. 18:00
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
21 feb, 2014 17:58
|
|
Borttagen
|
21 feb, 2014 18:00
|
|
Borttagen
|
Jag följde henne med blicken.
21 feb, 2014 18:01
|
|
Borttagen
|
Jag hoppade in i Dinas bil.
21 feb, 2014 18:03
|
|
Borttagen
|
Jag sparkade till en sten. Jag fick väll vänta här då.
【några timmar senare】
21 feb, 2014 18:05
|
Du får inte svara på den här tråden.