Hogwarts nyhetsbrev
Forum > Harry Potter > Hogwarts nyhetsbrev
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicedor
Elev |
Jag ville bara säga att jag har just nu sparkat några personer från tidningen. Det är inte för att jag är trött på er. Jag har bara sparkat dom som inte loggar in så mycket. Om jag ser någon som inte har loggat in på minst 4 veckor så får dom sparken. Det är bara för att jag vill att dom som är med i tidningen ska få veta dom saker som jag säger i tråden. Inget annat. Om ditt namn är med här så har du fått sparken.
maximilian, Lily_Evans, Emily, Ginny!, seamus, hassan lockman, Filius Hagrid Potter, dr.severus snigelhorn och StolligaLunaLisa. ![]()
31 maj, 2012 09:46 |
|
Soda
Elev |
31 maj, 2012 10:05 |
|
Alicedor
Elev |
Vill du vara med? BTW, om man har sagt att man ska vara med här så är det nog bäst om man loggar in mer. Jag hatar att sparka personer men jag måste. ![]()
31 maj, 2012 10:16 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av Alicedor: Vill du vara med? BTW, om man har sagt att man ska vara med här så är det nog bäst om man loggar in mer. Jag hatar att sparka personer men jag måste. Visst jag är inne så ofta jag kan Slytherins sälskapsrum please
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
31 maj, 2012 10:16 |
|
Alicedor
Elev |
Skrivet av Soda: Skrivet av Alicedor: Vill du vara med? BTW, om man har sagt att man ska vara med här så är det nog bäst om man loggar in mer. Jag hatar att sparka personer men jag måste. Visst jag är inne så ofta jag kan Vad vill du vara? ![]()
31 maj, 2012 10:17 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av Alicedor: Skrivet av Soda: Skrivet av Alicedor: Vill du vara med? BTW, om man har sagt att man ska vara med här så är det nog bäst om man loggar in mer. Jag hatar att sparka personer men jag måste. Visst jag är inne så ofta jag kan Vad vill du vara? Jaa kan du skriva upp mig?
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
31 maj, 2012 10:18 |
|
Knizzlare
Elev |
Herrejösses, jag visste inte att det här var igång, jag minns inte ens vad jag brukade skriva om O_O
![]()
31 maj, 2012 17:49 |
|
Borttagen
|
Jag kan vara reporter för Gryffindors sällskapsrum!
Eller nej, reserv för Dagens häxa, trollkarl! 31 maj, 2012 17:52 |
|
Alicedor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag kan vara reporter för Gryffindors sällskapsrum! Eller nej, reserv för Dagens häxa, trollkarl! Ok Bara så att ni vet, Valmo har sagt upp sig. ![]()
1 jun, 2012 01:49 |
|
Soda
Elev |
1 jun, 2012 10:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen