Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Godmorgon." Jag gav henne frukost på sängen.
1 nov, 2013 13:44
|
|
Borttagen
|
Jag tittade förvånat på honom över kanten på min kopp med varm choklad och vispgrädde.
1 nov, 2013 13:56
|
|
Borttagen
|
"För det du gjorde igår." sa jag och log lite.
1 nov, 2013 13:57
|
|
Borttagen
|
Jag rodnade svagt.
"Äsch, det var inget..."
1 nov, 2013 13:58
|
|
Borttagen
|
"Jo det var det.
Jag har aldrig varit den som riktigt firat jul... jag fick typ inga paket ner jag var liten för den delen heller."
1 nov, 2013 14:01
|
|
Borttagen
|
"Åh..."
Mumlade jag förvånat.
"Jag har en fråga... Varför är alla dina pengar på mitt konto...?"
Frågade jag för att byta ämne.
1 nov, 2013 14:03
|
|
Borttagen
|
"Det är inte alla mina. Men jag ville dela med mig."
1 nov, 2013 14:05
|
|
Borttagen
|
"Då har jag en till fråga..."
Började jag tveksamt.
1 nov, 2013 14:06
|
|
Borttagen
|
"Du får köpa upp alla om du vill, och jag har ärvt alla från min döda jäkligt rika släkt, och eftersom ingen av mina syskon ville ha pengarna så har jag fått dem."
1 nov, 2013 14:09
|
|
Borttagen
|
"Det var inte riktigt så jag menade..."
1 nov, 2013 14:10
|
Du får inte svara på den här tråden.