Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
Jag tog upp mobilen med kalla, darrande händer.
Nej, jag ber om ursäkt, jag måste verkligen ändra på mig.
8 nov, 2013 12:33
|
|
Borttagen
|
Nej, jag fattar att du inte gillar mamma.
8 nov, 2013 12:35
|
|
Borttagen
|
Men jag borde inte sagt så.
8 nov, 2013 12:36
|
|
Borttagen
|
Det är okej. Vill du ses ?
Skrev jag och ångrade det sista men då hade jag redan.skickat sms:et
8 nov, 2013 12:40
|
|
Borttagen
|
Inte om du tänker såra mig 
8 nov, 2013 12:41
|
|
Borttagen
|
Vadå såra ? Har jag gjort det ?
8 nov, 2013 12:42
|
|
Borttagen
|
Ja, skickade jag och gick in genom dörren till mitt hus.
8 nov, 2013 12:43
|
|
Borttagen
|
8 nov, 2013 12:46
|
|
Borttagen
|
Du ignorerar mig och pratar inte i särskilt trevlig ton när jag försöker vara vänlig.
Pappa var fortfarande på jobbet jag satte mig i soffan och satte på teven.
8 nov, 2013 12:49
|
|
Borttagen
|
Förlåt. Det är bara sådan jag är mot alla. Jag ska försöka att vara trevligare mot dig.
8 nov, 2013 12:53
|
Du får inte svara på den här tråden.