Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Jag måste banka popcornet ur hjärnan på dem!"
28 sep, 2013 11:49
|
|
Borttagen
|
Jag tog tag i henne och hoppade ner.
28 sep, 2013 11:50
|
|
Borttagen
|
28 sep, 2013 11:51
|
|
Borttagen
|
"Kom!"
Väste jag och drog henne därifrån.
28 sep, 2013 11:52
|
|
Borttagen
|
"Vad gör du? Vad gör jag? Vad gör Vi?"
28 sep, 2013 11:56
|
|
Borttagen
|
"Du gick i sömnen"
Mumlade jag när vi kommit bort från huset.
28 sep, 2013 11:57
|
|
Borttagen
|
"Aha... Det brukar jag göra då och då."
28 sep, 2013 12:01
|
|
Borttagen
|
28 sep, 2013 12:01
|
|
Borttagen
|
28 sep, 2013 12:05
|
|
Borttagen
|
28 sep, 2013 12:06
|
Du får inte svara på den här tråden.