Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

1 2 3 ... 42 43 44 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag sprang genom korridorerna, visste precis vart jag skulle. Östra muren. Där stönade jag till av smärtan som jag kände på ryggen.
Jag klöste mig själv, och sjönk ihop.
----------------------------
Kan inte Roxanne och Selena få likadana tatueringar på ryggen???

2 sep, 2013 20:23

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag sprang efter henne, och min panna sved fortfarande. Jag såg henne vid östra muren. ''Vad... vad är det?'' flämtade jag.
-------------------------------------
Visst

jag är jättecoolig älska mig plz

2 sep, 2013 20:25

Borttagen

Avatar


JAJ!!
-----------------------
- Aj! stönade jag och slet av mig tröjan. Jag kände mer än såg hur min rygg lyste.

2 sep, 2013 20:27

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag stirrade. ''Roxanne...'' mumlade jag, sedan skrek jag till och föll ner på knä

jag är jättecoolig älska mig plz

2 sep, 2013 20:28

Borttagen

Avatar


Min rygg slutade värka, och jag kollapsade på marken, med en enorm tatuering som spred sig vackert över min rygg. Jag såg inte skaran med elever som stirrade på mig och Selena, och Nyx, som stod bredvid oss båda.

2 sep, 2013 20:31

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag föll ner, och det brände i ryggen.

jag är jättecoolig älska mig plz

2 sep, 2013 20:32

Borttagen

Avatar


...

2 sep, 2013 20:33

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag visste bara att det brände, både i pannan och på ryggen.

jag är jättecoolig älska mig plz

2 sep, 2013 20:33

Borttagen

Avatar


Vakna kära barn, och fin alltid tröst i min påminnelse, sa en ljuv röst.
Och jag vaknade. Jag reste mig mödosamt upp, fann att jag stod utan tröja, rodnade och bad vinden om att hämta mig en tröja. Inom några sekunder var jag fullt påklädd igen.

2 sep, 2013 20:37

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag låg kvar på marken. Men så plötsligt försvann smärtan och jag reste mig upp. Det sved i pannan, men ryggen var som den varit innan. ''Det svider i pannan'' mumlade jag.

jag är jättecoolig älska mig plz

2 sep, 2013 20:38

1 2 3 ... 42 43 44 ... 92 93 94

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Du får inte svara på den här tråden.