LotR (Privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > LotR (Privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Keya tog motvilligt av sig filten och huttrade till innan hon gick ut i korridoren och stängde dörren bakom sig.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 sep, 2013 19:15 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Banner lade vänskapligt armen runt hennes axlar och ledde henne ut från korridoren.
"Nu ska vi se till så att du får i dig ett rejält mål mat.", sade han skrattandes. Hola, Mishamigos! 17 sep, 2013 19:17 |
|
Vildvittra
Elev |
Keya log, det var märkligt, hade han gjort detta för ett tag sedan hade han troligen fått en dolk i sidan.
"Mat låter gott." sa hon och log. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 sep, 2013 19:25 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
"Såklart det gör. Det är ju mat vi pratar om här." Han slog ner sig ner vid ett litet bord i närheten och lutade sig bakåt, sökte efter värdinnan med blicken.
Hola, Mishamigos! 17 sep, 2013 19:30 |
|
Vildvittra
Elev |
Keya skrattade och snart kom värdinnan, de beställde gröt till frukosten och te, hon frös så.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 sep, 2013 19:35 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Han tackade kvinnan när hon försvann med deras beställning och vände sig mot den huttrande Keya.
"Hur kan du frysa så?", undrade han förvånat. Själv höll han på att smälta av värmen. Hola, Mishamigos! 17 sep, 2013 19:41 |
|
Vildvittra
Elev |
"Vet inte?" sa hon och såg på honom, hon gissade att hon borde vara varm, men det var hon inte.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 sep, 2013 19:56 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
"Det är nog bara temporärt, snart blir du varm i kläderna.", sade han snabbt och slängde en blick över axeln. Det var rörigt här inne och maten skulle nog inte ta sig fram till dem på ett tag.
Hola, Mishamigos! 17 sep, 2013 20:02 |
|
Vildvittra
Elev |
Keya nickar och sjunker ihop på stolen, hon var trött och helst skulle hon vilja hugga av sig armen. "Vad ska vi nu?" frågar hon och känner huvudvärken, vad var det med henne? Då minns hon ringen, som om hon kunde glömma den? Den tyngde henne.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 sep, 2013 20:13 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
"Hur är det med dig egentligen?" Han synade hennes utmattade ansikte med ihopdragna ögonbryn.
Hola, Mishamigos! 17 sep, 2013 21:37 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen