STARK KÄRLEKS roll (våld)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> STARK KÄRLEKS roll (våld)
|
Borttagen
|
" Okej " sa jag
Jag var ganska torr i halsen
25 aug, 2013 22:40
|
|
Borttagen
|
Jag hällde i lite " kåt" dryck som jag hade gjort, den gjorde så att man blev kåt, och gav honom vattnet
25 aug, 2013 22:41
|
|
Borttagen
|
Jag doftade på vattnet, det luktade lite sött
" Jag är van vid dom tricken!" Sa jag och bytte ut vattnet
25 aug, 2013 22:45
|
|
Borttagen
|
Jag gav honom en kopp te med lite "kåt" dryck
25 aug, 2013 22:46
|
|
Borttagen
|
" Jag är inte sugen!" Sa jag och började att gå ut
25 aug, 2013 22:47
|
|
Borttagen
|
Du måste! Sa jag och hällde det i hans mun, och han svalde
25 aug, 2013 22:49
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 22:53
|
|
Borttagen
|
(men hon följde efter med lite te med ''kåt'' dryck)
26 aug, 2013 14:38
|
|
Borttagen
|
( Jaha? Jaja )
Jag svalde teet och puttade Shu så hon föll i marken
Jag rusade hem och stängde in mig på mitt rum
26 aug, 2013 15:58
|
|
Borttagen
|
jag sprang till pet och jag hade sönder dörrarna och sa ''vad är det?'' till pet
26 aug, 2013 16:05
|
Du får inte svara på den här tråden.