Drömdagbok
Forum > Off Topic > Drömdagbok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salazar1
Elev |
Inatt drömde jag att jag åt gurka.. Seriös?? En gurka x]
Slytherin Pride 16 dec, 2011 13:17 |
|
LoonyMe
Elev |
Okej här kommer min konstigaste HP-dröm någonsin:
Jag är tillsammans med min familj och våra kompisar, vi är på semester och det är sommar. Vi klättrar nerför någon sluttning och kommer sedan till en hamn för segelbåtar. Då upptäcker jag att jag har Harrys osynlighetsmantel och en åskvigg. Jag sätter på mig osynlighetsmanteln och flyger iväg mellan alla segelbåtar och bryggor. Sedan ropar någon från en brygga att jag inte får flyga omkring sådär. (Jag vet inte hur hon kunde se mig, jag hade ju på mig manteln!) men när jag vänder mig om flyger jag in i en mast... Det hände kanske något mer man jag kommer inte ihåg.
16 dec, 2011 13:22 |
|
Alicedor
Elev |
Jag hörde faktiskt från skolan att efter 5 minuter efter man har vaknat så kommer man inte ihåg någonting från vad man drömde... Skumt...
![]()
17 dec, 2011 14:15 |
|
Borttagen
|
^ Öh, va? Jag kommer ihåg drömmar som jag drömde för två år sedan, så yeah.
17 dec, 2011 14:17 |
|
Alicedor
Elev |
17 dec, 2011 14:19 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Alicedor: Jag hörde faktiskt från skolan att efter 5 minuter efter man har vaknat så kommer man inte ihåg någonting från vad man drömde... Skumt... Skrivet av Borttagen: ^ Öh, va? Jag kommer ihåg drömmar som jag drömde för två år sedan, så yeah. I'm with pandan on this one. 17 dec, 2011 14:19 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag drömde inatt att en person jag haft som elev hade fått ett barn som hon inte ville ha kvar, jag hittade barnet nästan döende och lyckades rädda det (det var typ en docka, hahaha, fast ändå ett riktigt barn) och jag bestämde mig för att jag och Erfa skulle behålla barnet och försöka ta hand om det så bra som möjligt, men vi hade ju inga grejer hemma till barn, så vi fick improvisera lite, vilket gjorde att vi skulle bädda i en typ plastkorg till barnet, jag bad Erfa göra det. Då bäddade han typ ner barnet så det nästan kvävdes!!!! Så fick jag rädda barnet igen.........
without something there is no nothing 17 dec, 2011 14:20 |
|
Igelkotte
Elev |
Drömde en gång att jag och några kompisar satt inne i ett hus, och javi javi ooh spelade Xbox. Plötsligt kom voldemort med rosa stjärnglasögon och vi började fly på en racerbana, och en kompis som heter Hiba spelade alltid Wii.. Sen så sprutade voldemort glass på oss, och när vi flydde till huset upptäckte vi att Hiba hade ett helt högkvarter i sin Wii.. o-o
Voldemort har inte ens en näsa DX Epictimeeee :D Echoice14812 på Pottermore! :3 17 dec, 2011 14:23 |
|
MissMolly
Elev |
Ja drömde typ om en grön bil o en unge på tivoli op en klassfest o att välja rätt läppstift te syrran o någe sånnt ^^
http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 21 jan, 2012 20:48 |
|
Borttagen
|
I natt drömde jag att vi bodde i ett hus på vattnet, mitt ute i ingenstans.
Först drömde jag att det var en man, och jag såg honom som genom en kamera, alltså framför mig, fast jag var inte ''fast'', alltså i en kropp. Han simmade genom grottor fyllda med vatten, och när han kom ut så ruskade han på sig och gick på den smala vägen på bergsväggen. Sedan hittade han en sötrre, som han gav till mig. Han hade letat efter snäckor, och hittat en enda, som han redan tappade i det blåa havet när han halkade till på den lilla bergsvägen på bergsväggen. Sedan hade jag en kropp, satt i typ ett träd som flöt vid vårt hus vid vattnet, och mannen, som var min pappa i drömmen, sa åt oss att komma in. Jag skyndade mig in i huset, och såg hajarna vid golvet genom fönstret. Hajen bet sönder dörren, och jag skrek: "Vi behöver dörrar!" och tog loss ett fönster och satte emot dörröppningen för att hajen inte skulle komma in. Alltså, huset låg kanske 3 cm ovanför vattenytan. Hajen vände sig om slog emot med 'stjärten' mot fönstret, och sen kom den underifrån. Det är läskigt, att jag visste att det var en dröm. Jag tänkte; Jag vet att det här är en dröm, jag vet att det här är en dröm. Och jag kommer ihåg allt så tydligt och detaljerat. 22 jan, 2012 11:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen