Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
Jag kände en tom klump i magen. Jag skulle minsann få Luke att sluta vara otrogen om han nu var det.Jag satte upp mitt blonda hår i en rufsig stor,hög tofs, Sedan satte jag på mig ett par svarta hotpants,som det stod "Hot" På rumpan på.Och sedan tog jag på mig en minitop. Jag sminkade mig och tog på mig mina höga klackskor.Sedan tog jag på mig min nya parfym.
Jag gick runt i alla korridorer och tittade efter Luke, alla killar kollade på mig till och med Snape och Lupin tittade.
8 aug, 2013 12:46
|
|
Borttagen
|
Jag kände att det luktade parfym
" Lilja?" Ropade jag
8 aug, 2013 12:47
|
|
Borttagen
|
"Ja?,sa jag och vände mig om.
8 aug, 2013 12:48
|
|
Borttagen
|
" Jag vet var han är" Sa jag
8 aug, 2013 12:49
|
|
Borttagen
|
"Vart?,sa jag. Föresten,ser jag bra ut?
8 aug, 2013 12:51
|
|
Borttagen
|
" Du ser supersexig ut " Sa jag
Jag började att gå och fick syn på Mas
" Hej baby " Sa jag och kysste honom
8 aug, 2013 12:52
|
|
Borttagen
|
"Vart är Luke då,sa jag högt
8 aug, 2013 12:53
|
|
Borttagen
|
" Följ mig " Sa jag och lämnade Mas
8 aug, 2013 12:54
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 12:57
|
|
Borttagen
|
Jag gick ner till statyn och sa lösenordet och gick in
8 aug, 2013 12:58
|
Du får inte svara på den här tråden.