Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem vill ni spela?

Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?

1 2 3 ... 42 43 44 45
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Det finns många jag skulle vilja spela.
Både tjejer och killar!
t.ex. Seamus Finnigan, Fred Weasley, George Weasley, Cerdric Diggory och Ginny Weasley

12 jan, 2013 23:09

joel dumbledore
Elev

Avatar


Skrivet av joel dumbledore:
harry

Join the dark side, we have cookies. :D

13 jan, 2013 09:06

Alva Mcgonagall
Elev

Avatar


På ett sätt skulle jag vilja spela Luna... Hon är värkligen speciell och har en stark personlighet!

Utman mej gärna på duell!

13 jan, 2013 10:23

.:Elise:.
Elev

Avatar


Hermione!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F58%2FuGR.gif

14 jan, 2013 17:22

jonathan monkey
Elev

Avatar


Voldemort !!! Men helst Gandalf synd bara att han inte är ifrån Harry Potter Men då kan ja va Dumbledore istället han är ganska lik Gandalf, men helst Voldemort!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F29q0d2x.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fgifs.gifbin.com%2F3204840swsw.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltyadxxt661r5qrimo1_500.gif

14 jan, 2013 17:28

Smutsen
Elev

Avatar


Remus Lupin :3

14 jan, 2013 17:34

Ron lovegod
Elev

Avatar


ro,ro,ro ro ron!

14 jan, 2013 20:49

Lakritsstavar
Elev

Avatar


Hagrid, utan tvekan, eller Neville. Dom är båda coola. Fast eftersom jag nu är tjej så Ginny.

14 jan, 2013 21:26

Borttagen

Avatar


Hermione. Fast om jag vore kille skulle det helt klart vara Ron!

15 jan, 2013 06:38

Ron lovegod
Elev

Avatar


ron

15 jan, 2013 14:34

1 2 3 ... 42 43 44 45

Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?

Du får inte svara på den här tråden.