Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det finns många jag skulle vilja spela.
Både tjejer och killar! t.ex. Seamus Finnigan, Fred Weasley, George Weasley, Cerdric Diggory och Ginny Weasley 12 jan, 2013 23:09 |
|
joel dumbledore
Elev |
Skrivet av joel dumbledore: harry Join the dark side, we have cookies. :D 13 jan, 2013 09:06 |
|
Alva Mcgonagall
Elev |
På ett sätt skulle jag vilja spela Luna...
Hon är värkligen speciell och har en stark personlighet! Utman mej gärna på duell! 13 jan, 2013 10:23 |
|
.:Elise:.
Elev |
14 jan, 2013 17:22 |
|
jonathan monkey
Elev |
Voldemort
14 jan, 2013 17:28 |
|
Smutsen
Elev |
Remus Lupin :3
14 jan, 2013 17:34 |
|
Ron lovegod
Elev |
ro,ro,ro ro ron!
14 jan, 2013 20:49 |
|
Lakritsstavar
Elev |
Hagrid, utan tvekan, eller Neville. Dom är båda coola. Fast eftersom jag nu är tjej så Ginny.
14 jan, 2013 21:26 |
|
Borttagen
|
Hermione. Fast om jag vore kille skulle det helt klart vara Ron!
15 jan, 2013 06:38 |
|
Ron lovegod
Elev |
ron
15 jan, 2013 14:34 |
Du får inte svara på den här tråden.

Hon är värkligen speciell och har en stark personlighet! 



Mugglarportalen